een website waar je zelf iets kon uitzoeken ik ben voor de cadeaukaart van hema gegaan (25 euro). Komt over een paar maanden heel goed uit Mijn man krijgt het vrijdag, ze konden kiezen uit 4 pakketten dus ben benieuwd.
Helemaal niks... Dankzij de bezuinigingen in het onderwijs.. Vind het stiekem helemaal niet leuk, maaja, wat doe je eraan..
Hier een vvv bon twv 50 euro gekregen en van mijn leidinggevende een fles parfum (La petit robe noir van Guerlain mmmmm)
van de bevrachter een rugtas met eten/drinken erin, beetje luxere uitvoeringen. Van de baas een doos met eten/drinken, 4waxinelichthouders, glazen snoeppot. En nog een fooitje Ben met beide pakketten blij
Hier niets, aangezien ik nu op freelance basis voor mijn vroegere werkgever werk. Vroeger een paar honderd UK pond in een envelop. Nu alléén nog een uitnodiging voor het jaarlijkse pan-europese kerstfeest. Dit jaar was het in Barcelona, dus ook érg leuk...
Van mijn ene werk: fles wijn, popcorn, chips, aioli saus,en nog iets kleins. Andere werk: Chips, pak drinken, kerst choco balletjes, luxe macaroni, saus erbij, geraspte kaas, soort smeerkaas, taostjes, chocomelk, kerststol, spekjes, mini chococakjes, nootjes, slagroom en waxinelichtjes. Vriendlief van zijn vrijwilligers werk: een bon om iets uit te zoeken, van foto op canvas, uit eten, decoupeerzaag, aan serious reqeust geven en nog andere dingen.
Haha ik heb zo'n constructie maar dan NOG luxer. (3 subcontractors) Helaas... Tot nu toe slechts 1 kerstpakket. Ook nog eens precies van het bedrijf waar ik het dus niet van verwachtte. Zowel opdrachtgever als bedrijf dat mijn salaris betaald doet niet aan een kerstpakket voor mij vrees ik. Al zou ik wellicht op de nieuwjaarsborrel nog wel wat krijgen maar ik ga er niet vanuit. Bedrijf bestaat net een jaar en loopt behoorlijk maar het is niet alsof er enorme pakken winst gemaakt worden. Wat ik wel kreeg was een bon voor mijncarrousel.nl (de Makro dus) en heb een heerlijke set van rituals besteld hiervan Van de Sint ook al een doosje in een ander geurtje gekregen. Ik ga voorlopig weer heerlijk geurend door het leven Moet zeggen dat ik die traditionele pakketten wel echt heerlijk vind om uit te pakken. Nadeel is dat er toch wel vaak dingen in zitten die uiteindelijk onderin de kast liggen en dat vind ik dan wel weer zonde. Dus mocht iemand een hekel hebben aan kerstpakketten uitpakken dan bied ik me bij deze aan als vrijwilliger. Mag je de inhoud gewoon houden
Ik ben dit jaar thuisblijfmoeder, dus geen kerstpakket.. Maar ik had tijdje terug de zegeltjes gespaard bij de C1000, voor een gratis boodschappenpakket. Mijn 'kerstpakket' was enkel een beetje vroeg..
Whaaaaa ik heb het RTL boulevard kerstpakket gekregen Mijn broer had mij opgegeven omdat ik een lastig jaar achter de rug had gehad en hij wist hoe gek ik ben op kerstpakketen! Ben zooo blij!! En mijn lieve buddy (Desert hier) had me ook opgegeven hoorde ik later! Wat een lieve mensen heb ik toch om me heen Er zat in: (ff gekopieerd van mn broer die wilde checken of alles er in zat haha) 1. Doucheschuim Rituals Happy Buddha (200 ml) 2. Yellow Label Tea (20 Tea bags) 3. Lipton Ice Tea Brisk (500 ml) 4. Chocoladereep Tonys Chocolonely (melk, 180 g) 5. Voordeelagenda Nationale Postcode Loterij 2014 6. Nagellak, Only You (10 ml) 7. DVD Sprookjesboom De Film 8. Mini Stroopwafels (160 g) 9. Koskoskoeken 10. Stompkaars HEMA 11. Kurkentrekker 12. Jillz (23 cl) 13. Carbonell groene olijven (netto 340 g / uitlekgewicht 170g 14. Videoland gratis code voor 1 film 15. Tube Zaanse Mayonaise (170 ml) 16. Conimex Oriental Noodles Hot & Spicy (165 g) 17. 10 Tulpen bollen, Tulipa Triumph Mix (10 stuks) 18. Calve Knoflook saus (15->250 ml) 19. Chips Lays Sensations, Sweet & Spicey Tomato Chutney Flavour (150 g) 20. DOE BOEK, Walking with Dinosaurs 21. Single CD Ill Carry You van Ladies of Soul 22. Kerstlot Nationale Postcode Loterij
nog niets gezien en verwacht ook niets. ben nu paar dagen niet op het werk geweest mss dat er maandag wat staat maar als er wat was had collega het wel gemeld.
Ik niets want ik werk niet Mijn man kreeg een eetpakket Witte en rode wijn (we zijn moslims dus die hebben we gegeven aan de buurvrouw) Tricolor pasta Tomatenspaggetie Tomatensaus Olijven Olijventapanade Rode pesto 3potjes bananenjam Havermoutkoekjes met peper Broodstengels
Hahaha nou ik ging eigenlijk helemaal nergens vanuit aangezien ik er net 3 wk werkte Dus ik kwam thuis en stond echt zo
ik kreeg er zomaar 2 Eentje van mijn werkgever (schoonmaakbedrijf) zo'n standaardpakket met eten Oa toostjes pak appelsap thee rol beschuit etc en eentje van een pand waar ik schoonmaak. (ben ik niet gewend normaal krijg je van panden niet zo snel wat) dat pand waardeert mijn werk dus en vind dat ik er gewoon bij hoor ook een vreetpakket maar dan amerikaanse style.. Erg lekker! vriendlief ook groot eetpakket van zn gewone werk en van de brandweer krijgen ze een kerstbrood en nog iets geloof ik.