Ik ben er helemaal verliefd op geworden maar wil het t toch eens in de groep gooien. Onze zoon heet Huub. Wij zijn geboren en getogen in limburg en houden erg van korte en stoere nanen. Nu hebben we al wat jongensnamen laten passeren maar we zijn helemaal gevallen voor Baer. Wat vinden jullie ervan? We weten trouwens nog niet of we een jongen of meisje krijgen. De meisjesnaam staat al vast vanaf de vorige zwangerschap.
Behalve dat ik het geen naam vind. Vind ik het vooral heel zielig voor een kind als het zo'n soort "naam" krijgt
tja onze hond heet zo... een stoere naam, maar of ik daar nu een kindje bij zie. niet echt, maar dat komt gewoon omdat ik dan onze hond voor me heb
Als het voor jullie de naam is, doen! Ik vind hem niet raar, er zijn genoeg kinderen die een natuurnaam dragen.
Best leuk! Enige nadeel is dat veel mensen niet weten, hoe de uitspraak moet. Ik gok op "beer" maar weet het niet zeker.
Ik ben ook Limburgse en ik weet hoe je het uitspreekt maar nee ik vind het niks. Wat dacht je van Ge of Loet of Lowie