darmklachten?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door pkrijgsman, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pkrijgsman

pkrijgsman Nieuw lid

25 jul 2008
    2
    0
    0
    kinderopvang
    Barendrecht
    Beste meiden,

Ik ben nu 9 weken zwanger, en erg last van mijn darmen!
    Vannacht ben ik er wakker van geworden en gehuild van de pijn.
    De pijn zit onderin de buik en trok later naar links toe. Uiteindelijk zwakte het wat af en viel ik in slaap op mijn rechterzij.
    Vanmorgen was de pijn bijna weg, wat zeurderig gevoel nog.
    Ik heb ook even urine weg gebracht, maar geen blaasonsteking.

Wie kan mij hier iets over vertellen?

Groetjes Patricia :cry:

2. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.159
    8.136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heb ik ook gehad, zo erg dat ik wit werd en bijna flauwviel en moest overgeven. Denk dat dat ook darmkrampen waren geweest maar weet het nog steeds niet zeker.

3. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Klinkt in mijn oren als bandenpijn, maar kan het ook mis hebben.
    Maar ik heb hetzelfde heb het niet continu maar kon niet op mijn rug liggen deed onderin mijn buik pijn,bewoog ik om op mijn linkerzij tegaan net zo maar lag wel fijner,heeft een stekend/trekkend gevoel mijn VK zei dat het bandenpijn is, hoort erbij ;)

4. jojo8

jojo8 Actief lid

15 jul 2007
    445
    0
    0
    ik heb t ook, ben nu 9 wk. maar kan idd heel moeilijk naar de wc. daardoor komt t + dat ik daardoor ook weer veel last van lucht heb... maar ja, hoort er allemaal bij!

5. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Hier ook sinds vandaag enorme last van mijn darmen
    Hiervoor lagen mijn darmen gewoon stil (ook lastig, maar het was te doen, daar heb ik inmiddels mijn trucjes wel voor), maar vandaag is het echt buikpijn geworden. Ik voel heel goed dat het mijn darmen zijn (daar heb ik vaker last van) en geen bandenpijn. Dus last van je darmen kan er volgens mij ook gewoon bijhoren helaas... Combinatie van veel 'gassen' (sorry :oops: ) en misschien ook al de 'verschuiving' van je darmen die begint om plaats te maken voor je baarmoeder ofzo. Ik weet het niet. Lastig is het wel!

6. pkrijgsman

pkrijgsman Nieuw lid

25 jul 2008
    2
    0
    0
    kinderopvang
    Barendrecht
    Dank voor jullie reacties :D Voel me iets beter hierdoor.
    Maar ik ben verder helemaal niet kleinzerig, kan het dan echt zo
    onwijs pijn doen. Hoort dit echt erbij? En kan het geen kwaad voor de kleine? Heb in April een miskraam gekregen en dit is duidelijk iets anders (het vruchtje is dezelfde dag afgekomen).
    Nu ik vanavond gegeten heb, begint voor het eerst de buikpijn hierna,
    i.p.v. s'nachts. Dus ben benieuwd straks :cry:
    Heb meteen ook activia op en zemelen gehaald.

Iedereen succes met de zwangerschap!
    Het blijft een wonder :D

7. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Hoi,

Ook ik heb vanaf het begin vd zwangerschap last van mijn darmen en heel vaak pijn aan mijn linkerkant. Net onder mijn zij. Ik heb door omstandigeheden in het ziekenhuis gelegen en dit ook aangekaart.

De arts heeft gevoeld en geluisterd en zei dat het echt mijn onrustige darmen zijn. Ik mocht geen laxerende middelen innemen. Maar wel Roosvice Lax. En ik kan je zeggen dat deze heel goed helpt.

Nu ik weer thuis ben wilde ik het aanschaffen en zag dat onze AH het niet heeft. Volgens mijn zus heeft Kruidvat het wel. Daar ga ik het halen.

Groetjes,

8. cilianne

cilianne Actief lid

20 mrt 2008
    243
    0
    0
    Activia hielp voorheen wel bij mij, maar in de zwangerschap niet meer. Ik weet niet waarom. Maar probeer Roosvicee Lax zeker!
    Heel lekker ook, met pruimensmaak.

9. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ik had het ook bij onze dochter, ook rond 8/9 weken. Maar dan om 4.30 's ochtends, elke ochtend weer. Dan nam ik even een plakje ontbijtkoek en dan ging het weer weg.....tja....

Raar lijf als je zwanger bent...

10. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hier nog iemand die enorm last van haar darmen heeft. Vandaag bij vk geweest, ze heeft me onderzocht en alles was goed, waarschijnlijk kwamen mijn buikpijnen vanuit de darmen, wat ikzelf al dacht. Ze was nog een bang voor een bbz, maar voor 90% was alles goed, woensdag nog een echo voor extra controle. Ik gebruik nu lacturose siroop, vanaf vandaag ben heel benieuwd als dit gaat helpen. Nog wat tips van mijn vk, veel water, ontbijtkoek, sinasappelsap met vruchtvlees,

Deel Deze Pagina