weer spugen met 31 weken. normaal of niet?

Discussion in 'Zwangerschap' started by miranda22, Dec 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miranda22

miranda22 Bekend lid

Jul 5, 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hallo allemaal hier.

Rond de 12 weken van mij zwangerschap begon ik met spugen en hield helemaal niets binnen, water niet eens.
    Ben toen voor 3 dagen opgenomen geweest in het ziekenhuis.
    Hierna heb ik hier bijna geen last van gehad, wel een griepje wat er heerst maar verder niet.

Zins eergister ben ik weer begonnen met spugen, in de ochtend heb ik nog nergens last van maar richting de middag begint het weer, heb geen koorst maar wel heel erg moe, tussen het spugen lig ik eigelijk alleen maar te slapen.

Is dit normaal?

groetjes miranda

2. marber

marber Lid

May 17, 2007
    98
    0
    0
    Ik moet sinds 2 dagen ook weer overgeven.'s Morgens gaat het nog goed, zo rond de middag begin ik beroerd te worden en kan ik bijna niks meer eten en 's avonds komt alles van wat ik door de dag heen toch naar binnen heb gekregen er weer uit. Dit in combinatie met flinke maagpijn. Heb nu zetpillen van de huisarts gekregen en daar moet het beter van worden! Laten we het hopen!

Ik weet dus hoe je je voel en wens je sterkte!

Groetjes
    Marber

3. miranda22

miranda22 Bekend lid

Jul 5, 2007
    771
    0
    0
    mama
    heerhugowaard
    hey marmer

wat een drama he!
    heb je toevallig emasafene gekregen?
    Die had ik namelijk ook in het begin, alleen werken die niet meer bij mij, helaas.
    Jij ook heel veel sterkte!

groetjes miranda

4. Emma29

Emma29 VIP lid

May 30, 2007
    10,467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb tot week 22 mezelf beroerd gevoeld en blijven overgeven tot week 29 ging het goed en nu al weer 2 weken aan de gang !
    bah dit is zooo niet leuk heb ook zo vaak het zuur nu ...
    ik heb er niks voor maar voel me akelig genoeg weer...

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Jeetje, da's dan ook een afknapper, als dat overgeven weer begint! :confused:

Kan het niet zijn dat je 'gewoon' een buikgriepje te pakken hebt?
    Hoewel: m'n zus heeft destijds ongeveer negen maanden lang gespuugd, dus soms gebeurt dat wel es meer.

Maar heel veel sterkte ermee!

6. kim1982

kim1982 Lid

Jan 8, 2007
    12
    0
    0
    Wil je niet ongerust maken, maar ik ben toen ik 35 weken was weer begonnen met spugen. Bij mij bleek dat mijn bloeddruk veel te hoog was! Het is allemaal wel weer goed gekomen, maar je moet het wel een beetje in de gaten houden.

Succes met je zwangerschap!

7. lizab

lizab Fanatiek lid

May 7, 2007
    3,467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Hier hetzelfde verhaal. :)
    Je loopt nu in ieder geval richting het einde moet je maar denken. :)

Bij mij helpt het om echt maar hele kleine beetjes tegelijk te eten.

Succes

8. sweetdushi

sweetdushi Bekend lid

Jun 24, 2007
    685
    0
    0
    Hier ook spuug nog bijna wekelijks.

9. marber

marber Lid

May 17, 2007
    98
    0
    0
    Ik heb inderdaad emesafene gekregen, maar kan nog niet echt zeggen dat ik het geweldig vind. Bij mij is het ook meer dat ik verschrikkelijke maagpijn heb en daar uiteindelijk van moet overgeven, dus ik ben niet echt misselijk maar moet wel overgeven.

Gisteren een redelijk goede dag gehad, vandaag is weer 3x niks, ook nog diaree erbij, dus joepie wat fijn allemaal.

10. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Ik heb emasefene ook gehad bij Daan maar 2 kuren want na meerdere kurn gaat de werkbaarheid eruit en reageert je lichaam er niet meer goed op. Ik gebruikte het dan op het laatst alleen als we weg moesten en ik wel fatsoenlijk wilde reizen en ergens fatsoenlijk op visite kunnen.
    Ik heb bij Daan van dag 1 tot de laatste daag alleen maar gespuugd.

Nu ben ik alleen misselijk over de hele dag en hoef alleen maar de eerste 2 uur over te geven

Share This Page