Hallo dames ik ben heel erg ziek...zware longontsteking! Vanaf maandag al en het gaat niet beter, geen zin om te klussen, vruchtbare dagen zijn alweer bijna voorbij....zowiezo weet ik eigenlijk niet wanneer ze zijn. Kijk....wie kan en wil me helpen iets te begrijpen!? 2 dec eerste menstruatie, vandaag dag 17, heb al 3 dagen bloedverlies, eerste dag beetje veel, daarna minder en ook bruin bij het afvegen! We hebben maar 3x geklust, in de eerste week daarna ben ik ziek geworden en geen zin om te klussen. Heb van de hu en kuurtje gehad en heb haar verteld over mijn tussentijdse bloeding, ze zei: misschien innestellingbloeding maar kuurtje kan geen kwaad omdat het nog niet helemaal een vruchtje is. Maar zou het echt kunnen dat ik zwanger ben? heb cd 9, 11 en 12 geklust, beetje te vroeg om zwanger te zijn lijkt mij, wat denken jullie? Vorige cyclus was van 37 dagen, en daarvoor 24 dagen...dus cyclus is heel erg onregelmatig! HELP wie kan mij helpen iets te begrijpen van mijn lichaam!? Alvast bedankt
niet zo ongeduldig! Ik zit je berichtje te lezen en denk; geen flauw idee, kan haar niet helpen. Alleen zeggen dat t mooi klote is dat je nu longontsteking hebt. Hoop dat er snel iemand reageerd die wel je wat verder kan helpen.
Hey Ladymoi... ik vind het lastig om er iets over te zeggen omdat je cyclus zo onregelmatig is... Waag er een testje aan zou ik zeggen.... En misschien, mocht je niet zwanger zijn, de volgende ronde gaan temperaturen of ovulatietestjes kopen. Je kunt dan precies bijhouden wanneer je je ei gaat krijgen en wanneer je dus moet gaan klussen... Ik vind het ideaal! Succes meis!
hmm tsja het kan vanalles zijn.. maar idd ook innesteling waarbij wat bloed vrij komt.. Probeer gewoon rustig af te wachten tot je NOD en dan kun je een testje doen.. En dan wel iets rustiger en geduldiger afwachten dan die 12 minuten tussen berichtje 1 en berichtje 2 van je.
als je al eerder een cyclus van 24 hebt gehad, dan kun je wel zwanger zijn. Dan heb je dus een vroege eisprong gehad. Maar omdat je een onregelmatige cyclus hebt kun je het beste je langste cyclus afwachten voor je gaat testen. er is niets erger dan afwachten in onzekerheid, maar meer kun je niet doen.....beterschap iig!
hallo dames Bedankt voor de reacties! ik ben idd errug ogeduldig! heel erg! Ik lig ziek thuis in bed en wordt gek van onzekerheid! Nou sorry voor mijn ongeduld! iemand zei gooi er en test tegenaan, maar kan ik dan wel zo vroeg gan testen? tnx
als je uit gaat van een cyclus van 24 (ff kortste aanhouden), dan is het nog te vroeg om te testen. Dan zou je dag 10 je eisprong hebben gehad en je zit nu op 17...dus dan moet je nog een week wachten. Maar om jezelf niet teveel teleur te stellen zou ik je langste cyclus aanhouden.....tenzij je echt niet kan wachten...dan over een week of iets later...lastig he!
Ik denk geen zwangerschap hoor, je cyclus is erg onregelmatig zoals jezelf zegt. Komt vanzelf goed, alleen erg vervelend....
Ik zuo proberen ook nog even te wachten inderdaad met testen... moeilijk moeilijk! maar toch proberen! Succes meid en veel beterschap
ik sluit me aan bij hankie. Mss dag 12 je ei gehad en 5 dagen later op dag 17 een innesteling. Dan zou je in elk geval wel goed geklust hebben. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt
Ik hoop het, maar heb er mijn twijfels over. Vandaag was de bloeding niet normaal, maar echt veel en klonterig. echt klonten gewoon. Ben naar de hu geweest, moet een vaginale echo...bah zie er tegenop! Ben nog steeds erg ziek, koorts en buikpijn en bloedingen...bah bah bah bedankt voor de reacties