te vroeg getest?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlinder27, 19 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    even een vraagje. ik mag officieel pas morgen testen maar kon niet wachten omdat ik vanmorgen weer zo misselijk was en heb vandaag getest. helaas een negatieve test. ben ik nu te vroeg geweest en kan het dan alsnog?
    heb een test van predictor gebruikt. had het idee dat er een heel licht blauw streepje (bijna niet zichtbaar) stond maar volgens mij kan dat helemaal niet want normaal geeft deze test een roze streep

2. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Het kan te vroeg zijn..
    Maar het kan ook zo zijn dat hij idd negatief is!

Toch je nod afwachten..!!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je kunt te vroeg getest hebben inderdaad... Sommigen testen pas een aantal dagen na NOD positief.

(En wat betreft Predictor.... Je kunt beter een ander merk test gebruiken. Predictor staat helaas bekend om haar vals-positieve testen!)

4. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Heb hier inmiddels zo veel negatieve berichten gelezen over Predictor... Die test is schijnbaar hartstikke onbetrouwbaar. Misschien kun je morgen die van het Kruidvat van 2 voor 5,- halen? Die schijnen al vroeg HCG te kunnen bespeuren en ook zeer zelden vals positief te zijn.
    Maar ook als die negatief is, kan het ook nog zijn dat het gewoon wat langer bij je duurt voordat je test positief is, dat gebeurt ook wel eens.

5. vlinder27

vlinder27 Bekend lid

23 jan 2010
    536
    0
    0
    Verzorgende
    Roosendaal, Brabant
    dank je wel voor jullie reactie

6. Ga je morgen nog een testje doen??

7. vlinder27

vlinder27 Bekend lid