en weer de ergste week van de maand

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door karin79, 19 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    het is weer eens de ergste periode van de maand, de dagen voor de nod,
    maar op de 1 of andere manier voelt het deze keer anders, ik heb een heel sterk voorgevoel dat het weleens raak kan zijn deze keer, weet alleen niet hoe ik dit gevoel moet uitleggen.
    en heb weer totaal andere symptomen, dan in de vorige rondes zoals:

- veel pukkeltjes / puitsjes vooral in de hals en op de borst)
    - opgezetten buik ( kan `s avonds niet eens meer de riem vast hebben
    om mijn broek
    - rommelende darmen, vooral `s avonds
    - `s middags in slaap vallen na m`n werk
    - en dus een heel sterk voorgevoel (alhoewel mijn lichaam me vaker voor de gek heeft gehouden.

wie heeft ook zòn sterk gevoel gehad voor de nod, en mocht positief testen?

ik moet mezelf echt bedwingen om niet te testen, omdat ik weet dat het nog te vroeg is, nog 4 dagen en dan ga ik echt testen en hopelijk mag ik nu positief testen

2. Ik hoop over twee dagen ook positief te testen, denk ook dat ik van alles voel maar heb het me ook vaak genoeg ingebeeld..
    Heb nu ook kleine krampjes..
    Echt zo vervelend he, het wachten op je NOD.
    Ik zal zo teleurgesteld zijn als ik ongi word, maar aan de andere kant heb ik dan wel weer duidelijkheid..
    Maar wil zo graag een posi test!
    Ik ga voor je duimen hoor!

3. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    dankl je wel!

ik ga ook zeker voor jouw duimen!
    dat wachten is verschrikkelijk, normaal gesproken vliegt een week hier zo voorbij, maar heb nu het gevoel dat een week 2 x zo lang duurt haha
    ben net toch maar snel naar de kruidvat gegaan, kon het niet verdragen dat ik geen test in huis heb, als mijn ongeduld weer extreem toeslaat.
    maar probeer natuurlijk nog 4 dagen te wachten

4. jane1984

jane1984 Actief lid

27 jul 2006
    115
    0
    0
    hoi hoi

hier ook nog 4 dagen wachten pfff en dat duurd zo lang heb ook erge last van vermoeidheid en extreem zere borsten en bij vlage misselijk.
    en ook ik heb het gevoel dat het deze maand raak is.

had dat bij mn zoontje ook en dat was helemaal waar :D

ben zo bang voor een teleurstelling.

we blijven duimen

groetjes jane

5. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Pff nou ik kan er helemaal over meepraten. Had ook niet verwacht dat ik er zo´n last van zou hebben. Ik ben niet eens bezig om zwanger te worden. Maar ben naar de dokter gegaan omdat ik al 2 weken buikpijn had en dacht aan blaasontsteking. Dokter kwam met het idee dat ik wel eens zwanger zijn kunnen zijn :( Niet dat dat erg is maar heb er nooit bij stilgestaan. :rolleyes: Nu ben ik ineens in de ban van zwanger zijn haha. Moest van de dokter op menstruatie wachten. Dus nog 4 dagen wachten voor mij, verschrikkelijk haha. Mja beetje raar weekje voor mij dus.

Waarom mag je nou niet eerder testen? Als je zwanger bent ben je toch zwanger....!?

Succes jullie allemaal!

6. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    spannend einad, nog 1 dagje en je mag testen! ben heel benieuwd, ik ga voor je duimen hoor!

jane 1984, zyta, wij mogen dus met z`n drieen dinsdag testen. maar ik ben bang dat ik voor dinsdag al ga testen, ik kon me vanmorgens nog net beheersen om het niet te doen.
    raar is dat hoor, dat ongeduldigheid zit normaal helemaal niet in mijn aard, maar nu....
    maarja er zit niets anders op dan wachten

allemaal veel s6 met testen, de komende dagen!

7. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Haha ik ben wel ongeduldig maar ook wel nuchter. Dus had niet verwacht dat het zoveel met me zou doen. Als het niet zo is denk ik dat ik opgelucht en teleurgesteld tegelijk ben, dat wordt wat ;)

Leuk dat we tegelijk mogen testen. Extra spannend, want ik leef echt met jullie mee. Ik denk dat ik het morgenvroeg toch al ga proberen, wat maakt die 2 dagen uit zou je denken :p

Als het morgen nog negatief is dan doe ik het echt woensdag pas weer. Nou ja we zullen zien :)

Ik houdt jullie hier in ieder geval op de hoogte, jullie mij hoop ik ook :)

Veel sterkte ;)

8. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    haha, ik zat ook al te denken om morgenvroeg te testen, ik moet toch werken, dus als het (nog) negatief is; heb ik tenminste afleiding.
    ik heb ook zoiets wat maken die 2 dagen nog uit, je leest wel vaker dat meiden ruim voor hun NOD positief testen.

leuk dat je ons op de hoogte houdt, ik hou jullie ook op de hoogte!

jij ook veel sterkte!

9. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Ja raar is dat toch met die testen ;)
    Ik zet de uitslag er morgenvroeg meteen op haha.
    Bedankt!

10. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    ja dat ga ik ook doen!

ben heel benieuwd!

11. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    ik heb getest, en helaas negatief :(
    achteraf misschien wel dom dat ik getest heb, het is misschien toch nog te vroeg, ik ga nu ook niet eerder meer testen dan dinsdag, woensdag, om telleurstelling te voorkomen.

zyta heel veel succes, ik lees het vanmiddag wel hoe het is gegaan :D

12. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Haha ja je weet het van te voren maar kan het toch niet laten ;)
    Bij mij was ie ook negatief dus nog ff 3 daagjes wachten :) Dat zal toch niet zo moeilijk zijn haha.....

13. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    haha, we moeten gewoon nog even geduld hebben
    er zit niets anders op helaas :)
    hou me op de hoogte als je weer gaat testen!

14. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
  15. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    En vandaag weer getest? Ik niet....morgen denk ik....

16. Balen Karin van die negatieve test, ik had er ook een zondag :(
    Hoop dat je vandaag wel een posi test mag hebben
    Word nu ongesteld denk ik...
    Ben erg benieuwd of Zyta, Karin en Jane nu wel een posi test hebben,
    Ik duim voor jullie!

17. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    geen bloed geeft moed dames! ;) dat is mijn motto deze week haha
    ik ga vandaag niet testen, tenminste: ik hoop dat ik het kan laten,
    morgen ga ik het weer proberen!

heel veel succes met het testen, ik ga ook voor jullie duimen, en ik lees wel wat de uitslag is, ik hou jullie in elk geval op de hoogte!

18. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Haha apart motto heb je dan :)
    Einad balen van je test, maar ik heb die dingen nooit vertrouwd haha. Dus wie weet ;)
    Ik heb me voorgenomen om alleen sochtends te testen....vanochtend heb ik het al kunnen laten dus kan morgenvroeg pas weer :) Maar zit toch te twijfelen om het vrijdag pas te doen. Mja heb er nog 2 liggen dus kan natuurlijk ook allebei de dagen haha.

Nou succes iedereen weer! Ik laat het zeker weten

19. karin79

karin79 Lid

9 mei 2008
    68
    0
    0
    groningen
    heb ik me ook ooit eens voorgenomen, om alleen `s morgens te testen, maar een vriendin van mij heeft bij beide zwangerschappen `savonds positief getest i.p.v. `s morgens, dus het is wel mogelijk, maar ik ga het ook gewoon volhouden tot morgenvroeg, moet toch niet zo moeilijk zijn haha, ik kan in elk geval niet wachten tot vrijdag.
    met welke tetst ga je testen?

20. Zyta

Zyta Actief lid

16 sep 2008
    175
    0
    16
    Weet ik eigenlijk niet heb een clearblue (zo heet ie toch?) en van de kruidvat. Kruidvat was zondag negatief...morgen kruidvat en vrijdag clear blue....haha
    Erg zeg :)

Maar nu je dat gezegd hebt denk ik het vanavond niet kan laten om al te testen :( hihi

Deel Deze Pagina