hallo, ik ben al 6 dagen overtijd, word altijd heel erg regelmatig ongesteld, op de 6e, nu is het de 12e en nog steeds niet, de eerste dagen had ik telkens als ik naar de wc ging het gevoel dat ik ongesteld werd nu eigelijk niet meer. soms hele lichte krampjes in me buik, moet veel plassen, en ben de laatste weken heel erg moe, ben ook misselijk geweest. 3 testen gedaan, 2 van kruidvat die hele goedkope, en 1 van clearblue alle drie negatief! ik ben nog maar 1 keer zoalng overtijd geweest, en dat was toen ik zwanger was van mijn dochtertje! maar toen op die dag dat ik ongesteld moest worden was de test positief! zou het kunnen dat ik toch zwanger ben?
ik zou dan voor de zekerheid toch langs je dok gaan en even laten checken je weet het toch nooit verders vind ik het moeilijk antwoorden,kan eigenlijk zoveel oorzaken hebben,waarom je je menstruatie nog niet hebt sorry,komen vast meerdere,met een duidelijker antwoord mischien
dank je wel voor je antwoord! ik heb zo en zo al een afspraak voor morgen bij de dokter, heb me bloed laten testen omdat ik zo moe ben, maar toen had ik niet gezegd dat ik overtijd was, kon het toen nog niet echt geloven, ik dacht het komt zo wel, maar dat gebeurde dus niet! ik doe morgenochtend nog een test, kan je dan wel snachts naar de wc? ik moet namelijk tegenwoordig elke nacht, of moet ik dan in de nacht of vroeg in de ochten testen? als ik voor de eerste keer naar de wc ga?
hey meid soms duurd het idd langer eer we het in ons urine vinden mss ben je er ook te fel me bezig en blijven ze daarom uit maar natuurlijk kan het zijn dat je zwanger bent he ik teste vroeger ook fout en altijd negatief resultaat maar dat kwam dat ik snachts ook moest plassen en er geen 6 uurs tussen waren nu is het beter dat er zeker 6 uurs tussen zitten bij sommige is het echt niet nodig en is het al heel vroeg in de urine bij andere dan weer niet ik hoop dat je snel duidelijk resultaat hebt anders zou ik eens gewoon dokter gaan liefst nathalie
dank je wel alleen ik ben er juist niet mee bezig, nouja op dit moment misschien wel een beetje, maar iedereen zei tegen mij jaa je bent zwanger en ik maar lachen en denken het is niet zo! en toen de 6e, alles voor de zekerheid overal mee naar toegenomen ik denk jaa het is weer tijd, maar het komt niet dus! en dat is nog nooit gebeurd behalve toen ik zwanger was! ik ben het altijd heel precies! ook toen ik er bij de eerste heel erg mee bezig was! ik ga morgenmiddag naar de dokter en ik ben heel erg benieuwd! ik hoop dat ik dan meer weet! ik ga straks voor het slapen gaan plassen en dan proberen er 6 uur tussen te doen! dank je wel voor de tip!
vannacht niet naar de wc geweest, was wel een moeilijke opgave werd om half 3 wakker met een volle blaas toch maar doorgeslapen, 5 uur weer wakker, weer in slaap gevallen, om 6 uur test gedaan en weer negatief daarna nog een keer naar de wc geweest toen bij het afvegen een heel klein beetje heel licht roze bloed! dus zometeen weer naar de wc, me blaas zit alweer vol, en dan maar weer afwachten, en vanmiddag zo en zo even langs de dokter.
nou wat ik dus deed als ik sanachtds wakker werd,teste ik in de nacht,maar dat deed ik wel als ik geen liters water had gedronken voor het slapen gaan ik ging dan tegen half 11 na bed,als je dan 3of 4 uur in de nacht wakker word,is het onmogelijk op te houden tot smorgens,dus ik deed de test dan in de nacht
Ik had hetzelfde, testte ook pas een week na NOD positief, dus het kan wel. Maar lastig is dat he, als je niet weet wat er aan de hand is! Ik hoop dat je gauw duidelijkheid krijgt! groetjes Liesbeth
ben vandaag naar de dokter geweest en ik heb zo en zo bloedarmoede, alleen moet even afwachten of me ongi doorzet of dat het stopt, en als het stopt moet ik na het weekend terug komen, dus afwachten maar weer! maar de dokter vroeg wel gelijk of ik het erg zou vinden of zwanger te zijn, dus misschien dacht ie dat ik toch wel zwanger ben?! we zullen het zien!