nog geen nieuws hier, behalve dat de rugpijn erger is geworden vandaag en een rare spierpijn aan de linkerkant van mijn buik. maar helaas nog geen posi test
raar hoor....ik heb dezelfde klachten als jij. Nou dan weet jij het morgen ook wat ik heb....heb jij dan ook haha
heb jij ook spierpijn in de buik? grappig hoor! ben erg benieuwd wat het is, heb waarschijnlijk hetzelfde als jou haha ben benieuwd wat morgen de uitslag is, ik heb me voorgenomen om niet eerder dan zaterdag weer te testen
Nou.....niks te zien....nou weet ik het ook niet meer haha. Nou maar wachten op de uitslagen dinsdag van het bloed. Vind het allemaal maar raar hoor....mja....je hoort het wel weer
wat vreemd, dat er niets te zien was! je geduld wordt zo wel op de proef gesteld, nu maar weer wachten op dinsdag, hier zijn ook nog geen veranderingen, dus ik moet ook echt nog even geduld hebben
Ja mooi klote. Weet ook bijna zeker dat ik niet zwanger ben, heb ergens een of andere ontsteking zitten denk ik....hopen dat het bloedonderzoek wat meer duidelijkheid geeft ja.
hey zyta, hoe is het nu met je? bij mij zijn gisteren de duiveltjes gekomen, een uur nadat ik getest had, het vreemde is ook nog, dat ik een lichte positieve test in handen had, heel raar?! dus de blijdschap was van korte duur bij mij, maar aan de andere kant de twijfels zijn nu wel weg. op naar de volgende ronde maar weer!
Dan kun je toch nog wel zwanger zijn? Ik ben nog steeds niks wijzer. Had dokter gebeld maar die wilde mij spreken, daar moet ik dus donderdag heen. Klinkt niet echt goed. Maar heb niet zoveel pijn meer dus dat is wel fijn. Bij mij zijn ontzettend veel duiveltjes gekomen haha, ben er ook enorm ziek van geweest (heb ik anders nooit) dus de pijn zal daar wel mee te maken hebben gehad. Ik weet het ook niet. Ik hoop donderdag iets wijzer te worden. Succes!
hoi zyta, sorry dat ik ff niets van me heb laten horen, internet lag er bij mij uit. ben je inmiddels al iets wijzer? ik ga er deze ronde weer voor, is wel ff rekenen, zit nl nu op een cyclus van 32, wat normaal 27 ( tenminste de laatste 4 keer ) is, dus ik weet nu niet waar ik me aan moet houden. hopelijk zit ik straks weer gewoon op 27. groetjes karin
Ik ben er niet meer mee bezig, wordt daar ook niet goed van haha. De dokter denkt dat er toch een innesteling is geweest en dat het er maar 3 weken heeft gezeten. Omdat ik zo'n pijn heb gehad en ziek ben geweest heeft er gewoon iets niet goed gezeten. Ik ben dus waarschijnlijk 3 weken zwanger geweest hihi. Apart. Maar ik doe het nu een beetje rustig aan, wil er niet meer teveel mee bezig zijn want daar wordt ik niet goed van. Maar ben benieuwd hoe het dan met jou gaat. Ik wens je in ieder geval veel succes! Hou me wel op de hoogte he groetjes
toch een raar idee, dat je ws 3 weken zwanger bent geweest! ik hou je zeker op de hoogte! het worden weer spannende weken voor mij, maar heb me deze keer wel voorgenomen, om geen rare dingen in mijn hoofd te halen, daar wordt ik alleen maar onzekerder van haha groetjes
Ja juist, en het is er allemaal niet goed voor denk ik. Maar gelukkig is 3 weken niks....dus dat helpt wel Maar succes de komende dagen dan ik hoor het wel! groetjes
hey, met mij gaat het goed! alleen nog steeds niet zwanger helaas, we zitten alweer volop in de nieuwe ronde, dus het wordt weer afzien de komen de 14 dagen. en hoe is het met jou? groetjes karin
Hier alles goed en niks bijzonders Wel balen voor je, gewoon weer wachten dus deze ronde Ik vind het wel fijn dat ik er niet meer zo mee bezig ben.....ik zie het iedere keer vanzelf wel...ik bedoel maar: geen ongesteldheid zegt genoeg he Maar succes ermee......hou me op de hoogte Groetjes
Wel knap van jou zeg! dat het je lukt om er niet elke keer mee bezig te zijn. Ik zeg ook elke keer tegen mezelf, maak je niet zo druk, het komt vanzelf. En elke keer ben ik weer op van de zenuwen, en voel ik elke maand wel iets, wat erop kan duiden. Maar ik ga het proberen om me deze keer rustig te houden haha. Groetjes Karin