Hoi meiden, heb vanochtend positief getest!IK BEN ZWANGER! Mijn symptomem: moe hoofdpijn veel waterige afscheiding tot aan mn nod licht misselijk gevoel ijzersmaak in mn mond heel heftig dromen klein beetje meer adertjes op mn borsten xxxx
dank jullie wel!mij vriend beseft het nog niet helemaal en haalt een digitale test, ik denk dat ik die morgenochtend maar doe ivm ochtendurine gezien ik nog maar zo pril zwanger ben. het is zo'n bijzonder gevoel. loop ook constant te janken, blehhhhhhh vrijdag naar huisarts toe, ben meteen gestopt met roken en no more coffee for me. xx
Heej Nina, kwam regelmatig een berichtje van je tegen en dus eindelijk een hele positieve Van Harte meid!
hoi dank je! ja ben super blij en idd hoop berichten later maar nu een mooie positieve! jij komt me ook bekend voor hey meid ik zie dat jij de 12 weken voorbij bent, dat is vast een fijn gevoel. kan ook niet w8ten.x
3 weken zwanger en dan al positief getest? was je dan al voorbij je nod? want volgens een online test zit ik nu op de 3 ,1 week en ik moet zoiezo nog 8 dagen wachten
hoii! gefeliciteerd! ik ben ook gestopt met roken.. haha.. en mijn vriend beseft het ook niet die weet nou volgens mij nog niet waar links en recht is! haha ..! maargoed zeker een mooi gevoel! en lekker van genieten! xx
hoi, ik had mn gemiddelde cyclus gepakt en die is 27(ben meestal tussen 25 en 29) en vandaag positief getest op dag 27. volgens calculator zit ik echt op de 3 weken en 6 daagjes. snap het ook niet hihi
dank je! jij ook gestop top! ja ik ga proberen te genieten maar ben nog beetje onzeker. gewoon omdat die eerste 12 weken zo belangrijk zijn. heb jij dat niet? Vrijdag naar dokter dus ben benieuwd. ik gooi er morgen of overmorgen nog een digi testje tegen aanxx
Ik mag er ook bij! Ik heb ook vroeg getest, maar al 2 dagen achter elkaar duidelijke strepen. Mijn symptomen: -Heel emotioneel -Kramp in m'n buik -Borrelbuik -Blijvend hoge temperatuur op tempkaart -Vanaf gisteren zere borsten -Dromen dat ik zwanger zou zijn Succes met jullie zwangerschap meiden!
Ja inderdaad! Spannend hè? Zeker nu we het al zo vroeg weten. Durf het nog niet tegen iedereen te vertellen, dus dit forum is een heerlijke uitlaatklep!
ik heb het alleen 1 vriendin verteld omdat ze alles van me weet, de rest incl familie krijgt het echt pas te horen als we 'veilig'zitten dus rond de 12-13 weken, december dus! x
Dat heb ik inderdaad ook gedaan. Heb jij al een afspraak gemaakt met een verloskundige? Vind het nog zo vroeg, bang dat ze het nog niet echt serieus nemen misschien.
Ik belde al toen ik posi had getest, was ook rond de drie weken. Ze nemen het wel serieus hoor, dan maken ze gewoon een afspraak. Geniet er lekker van dames, gaat best hard hoor.
nee nog niet ga eerst vrijdag naar huisarts en dan kijken wat hij adviseert. ditis allemaal nieuw voor me dus ik laat me lekker voorlichten xx
Hallo allemaal, Veel van jullie verhalen zijn heel herkenbaar! Ik heb al een heel rijtje symptomen die zouden kunnen wijzen op een zwangerschap, maar al 2 keer negatief getest. Mijn symptomen: -heel erg moe -puistjes (heb ik normaal nooit) -lage rugpijn -regelmatig hoofdpijn -opgeblazen gevoel -buikpijn die lijkt op menstruatiebuikpijn, maar dan minder erg Ben zooo ontzettend benieuwd of ik ook werkelijk zwanger ben! Door een beetje rond te neuzen in verschillende topics, schat ik in dat het toch nog mogelijk is 8) Ben benieuwd...