pfff.... net nu het er allemaal terug wat beter uitzag ben ik weer beginnen bloeden... Ik ben nu ondertussen al 6 weken thuis. Bij de laatste controle had de gyn gezegd dat ik stillaan terug meer mocht doen en voorzichtig mocht beginnen werken. Nog wat bruin bloed verliezen kon, en was niet erg. Integenstelling, dat was goed zei hij, teken dat het hematoom aan het verdwijnen was. Maar nu ben ik vanmiddag ineens terug hevig gaan bloeden, helder rood bloed opnieuw... Dus terug naar het ziekenhuis. Al een geluk is alles in orde met het kindje, maar er zit weer een (vrij groot) hematoom... Nu mag ik nog thuis proberen te rusten, maar hij zei er onmiddellijk bij dat het zo niet kon blijven gaan. En als ik nog zo van die "episodes" heb, ik opgenomen ga worden... Pfff, ik hoop dat het nu beter gaat Zo, moest het even kwijt
Jeetje meid, wat heftig.... Doe maar lekker rustig aan. Ik heb ook een hematoom gehad achter de placenta, met rust is deze helemaal verdwenen. Ben nu bijna 31 weken zwanger en alles gaat goed.
Bedankt voor jullie lieve reacties! Ik ga nu gewoon heel goed rusten en hopen dat het beter gaat! En inderdaad, met het kindje gaat het goed en dat is toch wel het belangrijkste! xxx