Zijn dit weeen of toch iets anders?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Duveldraakje22, May 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Weet iemand dit misschien?

Sinds vanavond een uur of 6 voel ik met wel wat regelmaat (denk nu om het half uur/20 min) mn buik echt verkrampen. Net alsof mn huid helemaal over mn buik strak getrokken wordt. Ook voel ik me niet echt supergeweldig nu, mn buik voelt hard aan en de aanrakingen zijn pijnlijk. De krampen duren wel zeker een minuut of 10 en zwakken dan weer even af om daarna weer flink aanwezig te zijn.
    Ik heb ook al de hele tijd het gevoel dat er iets loopt, maar als ik in mn slip kijk zie ik eigenlijk alleen maar slijm (sorry)!
    Is dit nu het begin of zijn dit wederom voorweeen? Ik heb al 2 keer in het ziekenhuis gezeten met vals alarm en wil nu niet weer voor niks daar aankomen!

Liefs,
    DD

2. danielle83

danielle83 Fanatiek lid

Dec 1, 2010
    1,040
    0
    36
    probeer even onder de douche te gaan staan.... als het dan stopt zijn het voorween en anders zet het door en is het begonnen succes:)!

3. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    kan je geen zinnig antwoord geven maar wil je bij deze wel alvast succes wensen voor als het het echte werk is. ..
    toitoitoi!

4. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hmm moeilijk...ik vond de voorweeen gewoon precies als de echte weeen. idd even een warme douche nemen, stopt het niet dan mag je straks lekker gaan bevallen :D

succes alvast

5. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Ik heb nu een kruik gebruikt en daarmee wordt het niet echt minder, maar het zet ook niet door. 't Blijft nu zoals het eigenlijk de hele avond al is. Ik ga zo toch maar proberen te slapen, misschien zet het door en misschien niet. We wachten het af!

Dank jullie wel voor de antwoorden!

Liefs,
    DD

6. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Spannend meid! Probeer idd even te slapen:) Ik hoop voor je dat het doorzet en je je mooie kindje snel vast mag houden!

7. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Spannend! Ik kan je helaas geen antwoord geven op je vraag.. Bij mij ging het namelijk heel anders, het begon rond 7u te rommelen maar niet echt pijnlijk, en om half 10 had ik uit het niets een ware weeën storm en 7 cm ontsluiting waarna mijn dochter om kwart voor 12 precies is geboren. Maar hoop voor je dat het door zet en je snel kunt genieten van je wondertje! Succes!

8. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Ik ben bang dat dit een lang nachtje gaat worden. Het zet niet door, maar blijft op hetzelfde hangen. Ik kom alleen echt niet in slaap, als ik ga liggen krampt alles samen en krijg ik ook nog eens overal jeuk!!!
    Dus nu zit ik weer beneden...dadelijk nog maar een poging doen en hopen dat ik manlief dan niet wakker maak, die heeft zn nachtrust nu wel nodig denk ik! Ik ga nu ook even iets eten, weet niet waarom maar ik heb honger (en ik ben vanavond nog uit eten geweest :$). Heb hier de hele zwangerschap ook nog geen last van gehad...mmmmm ben heel benieuwd!

Liefs,
    DD

9. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    Spannend DD..... succes alvast mocht het doorzetten!

10. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Niet helemaal vol eten hoor, dit zal er tijdens de bevalling dan allemaal weer uitkomen:)

11. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Nee het is een peperkoek geworden...maar bedankt voor de tip!

12. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Hoe voel je je.. Ik hoop dat het snel begint!

13. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

Oct 15, 2008
    586
    0
    0
    Wauw spannend hier.
    Hoe gaat het nu deze nacht verder??

Hou je topic in de gaten.
    Hier nog zo'n zwangere zonder ervaring, maar met onrustige nachten zonder resultaat....
    De ene nacht gebeurd er niets en ben ik gewoon klaarwakker, de ander nacht echt erg onrustige buik met buikkrampen en steken. Maar verder gebeurd er nog niets...

Ben je er klaar voor/mee want je bent ook 37 weken nu toch?

Succes in ieder geval!

Chantal
    Chantal

Chantal

14. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Goeie morgen!

Ik ben rond 3 uur eindelijk in slaap gevallen, met harde, pijnlijke buiken. Maar het heeft helaas niet doorgezet. Nu is het nog steeds aan t rommelen en ik heb een mega-beurs gevoel in mn buik. Ben heel benieuwd wat vandaag gaat brengen. Hopelijk krijg ik nog wel de kans om een beetje bij te slapen, maar dat ligt ook een beetje aan dochterlief!
    Ik hoop echt niet dat dit de komende nachten doorgaat want dan ben ik denk ik straks compleet uitgeput!

@Chantal: Ja ik ben er klaar mee/voor! Van mij mag ons mupke zo snel mogelijk komen en niet alleen voor mezelf maar ook voor de rest van mn gezin!

Liefs,
    DD

15. happymama

happymama Niet meer actief

ppff spannend zeg , veel s6 vandaag en hoop dat je dochter een beetje lief is zodat je lekker uit kan rusten

16. Duveldraakje22

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Vught
    Dank je wel!

Share This Page