Hallo allemaal! Heb al aardig wat vragen omtrent de eisprong gelezen, maar ik zit zelf nog met het volgende... Dinsdag had ik echt ontzettende steken in mijn rechter onderbuik... af en aan zeg maar... maar dat was nog maar mijn 12e cyclusdag. Ook had ik geen "vruchtbaar slijm" (sorry), maar nu kwam dat gisteravond ineens heel heftig. Gelijk gebruik van gemaakt natuurlijk , flink geklust... Zal ik nu toch dinsdag mijn ei hebben gehad, of kan je ook van die pijntjes VOOR je eisprong krijgen? Dit is onze eerste ronde, heb dus geen idee Groetjes Chris
hoi chrisje, Ik heb altijd rond om mijn eisprong pijntjes. 1,5 dag er voor en 1,5 dag er na en dan zakt het af. Natuurlijk is het bij iedereen verschillend. Het kan heel goed dat je je ei al hebt gehad en mischien moet je hem nog krijgen. Gewoon lekker klussen en dan zie je het resultaat met 2 weekjes . Veel succes. groetjes Lizzie
Hoi Lizzy Jij natuurlijk ook heel veel succes! Ben heel benieuwd wat ons resultaat over 2 weekjes is! Ff volhouden nog! Groetjes Chris
Hey, Ik heb altijd een week lang pijntjes en steekjes, gewoon uitgaan van je vruchtbare slijm, als je dat gaat zien is je vruchtbare tijd aangebroken. succes meis liefs sancho
Hé Sancho! Nog bedankt voor je reactie! Was ff niet meer hier geweest, we hebben geen internet thuis! Trouwens, nog van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet er van! Liefs Chris