Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar een thuiswerk-baantje. Ik studeer voltijd en heb daarnaast volledige zorg over mijn drie kindjes. Helaas kom ik maar net rond en is mijn potje met reserves nu echt helemaal leeg. Door het hebben van mijn kinderen is mijn beschikbaarheid voor de meeste banen te weinig, ik kan bijvoorbeeld al geen avonden werken. Dit terwijl ik alle avonden thuis zit en uit verveling netflix kijk, terwijl ik ook vanuit huis aan het werk zou kunnen zijn. Wie kan me helpen?? alle opties zijn welkom!!
Je hebt zo'n site, thuiswerk.nl ofzo (even googlen) daar staat heel veel op. Ook al eenvoudige dingen als je auto laten bestickeren, wat dan een bepaald bedrag oplevert.
Ik was ook al aan het zoeken. Maar kom. Wel sites tegen (oa thuiswerk.nl) waar je dan per maand moet betalen omdat je anders je berichten niet kan lezen of de vacatures 😕
Ja dit soort dingen vind ik dus ook vooral... ik zoek echt iets waarbij je zelf niks hoeft in te leggen
Wat kun je, wat heb je in je repertoire? Als je kunt vertalen of tekstschrijven, zijn dat zaken die je goed vanuit huis kan doen. Heb je een juridische achtergrond, dan kun je wellicht advies geven. Kun je dingen op gebied van accountancy, dan kun je wellicht mensen helpen bij belastingaangifte doen etc. Heb je ict-skills, dan zijn daar wellicht mogelijkheden te vinden. Heb je studie/werkervaring op gebied van makeup/nagels/haar, dan kun je wellicht zoiets in je avonduren doen. Wellicht is de tijd die je nu uit verveling aan netflix besteedt ook te besteden aan nog een andere cursus oid die je vanuit huis kan doen en die je mogelijkheden geeft tot thuiswerk? (Op ict-gebied zijn er bijvoorbeeld veel gratis cursussen en workshops online te vinden, al weet ik niet hoe snel je daar thuiswerk in zou kunnen vinden).