Hoi allemaal, Ik ben 29 jaar en 13 jaar samen met mijn vriend (bijna 30 )we willen heel graag een kindje. We hebben een kleine week geleden voor de eerste keer geklust. Kan nu al niet meer wachten en aan niks anders denken. Van de ene kant vind ik dat erg, maar van de andere kant is dat mijn gevoel! Wat is er ontzettend veel nuttige info te vinden op dit forum. Ga dadelijk eens verder lezen en zoeken. liefs, Lieke
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden en hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Heel erg bedankt! Dat was echt een snel antwoord zeg...Jij heel veel succes met je verdere zwangerschap! groetjes, Lieke
Welkom op het forum! Heel veel succes met het klussen dat het maar heel snel raak mag zijn. En het ongeduldig komt ons allen wel bekend voor Grtjs Fem
Ik wens je heel veel succes met het zwanger worden. Hopelijk is het vlug raak voor jullie. Ondertussen veel klusplezier.
Wat leuk zeg dat ik zoveel reacties krijg op een welkomsbericht! allemaal bedankt en zelf ook veel succes en plezier... groetjes, Lieke