Dag allemaal, vandaag ontdekte ik deze site, nadat ik afgelopen weekend heb ontdekt dat ik zwanger ben, maar nog heel pril (2 weekjes)! Mijn naam is Tjitske, 30 jaar, en in de 4e ronde was het (al) raak, na ongeveer 14 jaar pillen. Leuk om zo al die verhalen te lezen, ik vind het reuze spannend allemaal en alle ervaringen helpen misschien om m'n hoofd wat koel te houden
Welkom! Hee dat is zeker nog pril, kun je al na 2 weken al posi testen? Ik wens je een voorspoedige zwangerschap. Van harte
Nou laat ik het zo zeggen, eisprong was afgelopen vrijdag precies 2 weken geleden en afgelopen vrijdag had ik dus ongesteld moeten worden, niet gebeurd. Zaterdag getest: zwanger. Vandaag nog een keer getest met dezelfde uitslag...dus ik ga nu maar even van 2 weken uit
Wat heerlijk voor je. En zo fijn dat je al na 4 rondes al zwanger bent geraakt, lekker snel. Geniet ervan meid. Gr yach
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan. Liefs wolly
Hallo allemaal! Ik ben ook nieuw hier! mijn man en ik zijn nu ruim een jaar aan het klussen, maar het lukt nog niet helemaal, begin wel een beetje moedeloos te worden maar ik wil eigenlijk nog niet in de medische molen.. ben erg aan het twijfelen wat ik moet doen! Hoop dat ik dmv dit forum er achter kom hoe wij verder willen gaan.. groetjes eefje