Hallo!! Even voorstellen.... ik ben Femke, 31 jaar en mama van Esmee* (06-05-00) Pim (26-12-01) en Isa (18-07-04). Wij willen heel heel heel heel heel graag nog een vierde kindje Mocht ik weer zwanger zijn/worden, zal het mijn 7de zwschap zijn. Vorige maand helaas nog een mk gehad, was heel vreemd, het voelde direct al niet goed. Nu heb ik een heel ander gevoel. Hoewel ik op 8-12 pas zou kunnen testen heb ik vanaf het weekend al het gevoel dat het raak is. Heb 1 kwaaltje en dat zijn mijn borsten hahaha. Heb nooit last van ze en nu zijn ze ZEER aanwezig.... zou het dan toch? Vorige keer was dat ook zo en ook al ver voor NOD. Dus zou het dan zo snel weer raak zijn???? Spannend dat is het wel in ieder geval Succes iedereen!! Groetjes Femke
En het was raak..... niet te geloven! Thanks voor de gefeli's!! Heb er een goed gevoel bij, mijn mannetje ook Vorige keer was dat wel anders!! Senna: voor jou toi toi toi!! ik duim op een goede nod!! Gr Fem
Ik hoop met je mee We zullen het zien, heb in ieder geval goede hoop!!! Nou... dat is al de helft volgens mij. Het goede gevoel dat ik erbij heb, maakt ook dat ik me zekerder voel. Volgens de gyn zit ik ver boven het gemiddelde van mk's. Nou.... dat moet dan wel ff over zijn??!! Genoeg geweest. Augustus 2010.... here we come