Hoi Ik heb al het een en ander gepost, maar ik dacht, ik ga me eerst maar eens voorstellen: Ik ben patricia en kom uit koedijk, ben 26 jaar, en woon samen in een leuk koophuisje in koedijk met vriend en twee honden en twee katten. Ik heb ook nog twee paarden. Ja ik hou van even getallen de honden zijn een bullmastiff en een amerikaanse bulldog, de paarden een BWP-ruin en een ijslander (fafnir, ha mijn naampje hier) de katten een noorse boskat en een huis-tuin en keuken kat. Twee is beter. haha. Ik was tot voor kort niet bezig zwanger te worden, maar ben nu al 17 dagen overtijd, dus wacht het af. Als ik niet zwanger blijk te zijn dan ga ik niet meer verder met de pil en gaan we ervoor. Moet zeggen dat ik de onzekerheid heel vervelend vind, ik ben heel slecht in wachten, maar dit hoort erbij denk ik! Ik vind dit forum tot nu toe erg leerzaam, ik had nog nooit van een NOD gehoord : haha maar ben me aardig aan het inlezen. Nouja, dat was het dan, tot forums maar!!
ik hab afgelopen zaterdag al getest, maar was negatief, nu moet ik wachten tot dat ik eigenlijk ongesteld moet worden, en als ik dat dan weer niet word moet ik terug naar de HA voor een echo of inwendig onderzoek.
Hoi welkom hier volgens mij ken ik je al van een andere site . Dus je wil nu toch echt zwanger gaan worden?. Spannend hoor.
Wat ik dus laatst voor mijn voeten kreeg: als je nou wel zwanger bent, wat doe je dan met je paardjes? Ik rijd er nog maar een, die andere doet iemand anders, maar denk je dat je er straks als de kleine er is nog genoeg tijd voor hebt? Toen dacht ik:'' ja, weet niet, zou dat wel gaan nog?'' Hoe hebben jullie paardrijdende zwangeren dat uitgedokterd? Urban: bokt toevallig? hihi wie ben jij dan daar?
Tja paardrijden aangezien ik toch stop op het moment dat ik naar het buitenland ga zal het er voorlopig ook niet van komen. Zal het wel gaan missen maar krijg er ook een hoop andere dingen bij (veel reizen).