ik zag net dit filmpje op youtube, "de" nieuwste reclamespot in België... wat vinden jullie? Degoutant(smakeloos) of grappig? YouTube - Schattigste baby ooooooooooittt!! Niet te geloven! ps denk er aan, het is en blijft getruckeerd!
OMG, ik schrok gewoon. (omdat ik het niet verwachtte). Maar ik kan het ook niet echt waarderen. Ja, ik vind het dus smakeloos. En ja, ik snap dat het getruckeerd is haha. Dat zou wat zijn zeg. Hebben jullie in Belgie niet iets als een reclame code commissie? Hier in Nederland zou dat filmpje per direct van de buis worden gehaald. Of sterker nog....niet eens worden uitgezonden denk ik.
Amen...... jemig er gebeuren al zoveel ernstige dingen.. om dan zo'n reclame te maken! hoe achterlijk
Vind het smakeloos.. Trouwens die man die zogenaamd heel stoer moet overkomen vind ik helemaal niet stoer door dat accent haha.
Wat een heerlijk woord, degoutant. Net zoals getruckeerd. Hoewel het niet helemaal mijn gevoel voor humor is, heb ik toch op grappig gestemd. Ik kan meestal wel lachen om grappen-met-shock-effect en vind dit helemaal niet zo vreselijk.
het is geen tv-commercial, toch? Maar puur voor you-tube gemaakt? Dan vind ik het supergoed gebruik maken van je medium: omdat ie door het "gerelateerde video's" systeem gewoon tussen de echte schattige filmpjes zal komen te staan, is het shock effect natuurlijk enorm, geniaal! Verder niet mijn soort humor, dus ook niet "haha, grappig", maar wel complimenten voor het medium-gebruik.
Ah, het is dus een soort viral en wordt dus niet op tv uitgezonden? Niet dat ik het dan niet smakeloos vind, maar dan hoeft de onschuldige kijker er niet per direct mee geconfronteerd te worden. Ik vond die viral van Piet paulusma die omver werd gereden ook verre van smaakvol, maar dat werkte volgens mij wel als een tiet.
Hier ook smakeloos gestemd, alleen vanwege het schoppen :x. Als dat stukje er nou niet ingezeten had en hij had de deur gewoon dichtgegooid ofzo had ik hem wel grappig gevonden. Hoewel ik natuurlijk best wel weet dat het nep is, (of getruckeerd, geweldig woord!) vind ik die suggestie toch vreselijk om te zien.
Misschien associeer ik het ook wel weer gelijk met onze dochter. Ons meisje was zo gewenst en als ik dan het filmpje zie van iemand die gewoon een baby wegschopt, dan kan ik daar niet bij.:x
jouw gevoel kan ik me erg goed indenken meid! logisch dat je dan gelijk aan je dochter denkt. ik vind het erg smakeloos... is het nou echt NODIG om die baby weg te schoppen? moet ook zeggen dat ik er gewoon even van schrok.
suggereren ze nou dat je een echte man bent als je een baby schopt belachelijk zeg, snap niet dat het uitgezonden wordt.. o lees net dat het niet op tv is, nou ja dan nog vind ik het totaal niet grappig
Ook ik vind het echt een belachelijke reclame.. Wie verzint er nou ook zoiets Hoe maakt het wegschoppen van een baby een broodje nou aantrekkelijker? WTF hee..