Jeetje ik schrik echt van wat ik hier lees... Hoe kunnen mensen er zo makkelijk over doen? En ook zo lomp uit de hoek komen (als je op de hoogte bent van bepaalde situaties) Mijn schoonzusje moet met IUI beginnen, want haar man is geknipt geweest (vorig huwelijk). Toen wij zo snel zwanger waren, had ik er echt moeite mee om het te vertellen. Onvoorstelbaar wat ik hier lees. Succes meiden, ik hoop dat jullie ook snel mogen genieten van een wonder...
de tranen biggelen over mijn wangen! normaal gesproken ben ik heel positief ingesteld en maak ik eigenlijk overal een grapje van, dingen met humor benaderen is mijn motto over het algemeen... maar ik kan het nu niet, ben nog niet zo lang bezig, maar wil het al ruim een jaar, mijn vriend moest nog aan de gedachte wennen en daarom pas later begonnen. wou hem nergens toe dwingen.... ble! oh eigenlijk ook best lekker een potje janken! Op mijn werk zijn er even kijken... binnen het afgelopen jaar: 5 bevallen, en nu 3 zwanger..leuk!
Durf hier als zwangere bijna niets te zeggen.....maar doe het toch, want ik snap jullie helemaal! Toen ik nog net niet zwanger was, kwamen "vrienden", die normaal nooit zomaar langskomen bijna schoorvoetend vertellen dat zij zwanger was. MET de tekst: "Ja, eigenlijk wilden we eerst een huis kopen, dus we dachten, we beginnen gewoon nu, tegen de tijd dat we een huis hebben zijn we vast wel zwanger" Nou sorry hoor, als je je l*l in die dame stopt zonder bescherming weet je dat het ook wel eens heel snel zou kunnen gaan......zucht.... Sindsdien op de momenten dat we ze zagen alleen maar lullen over superzaad en ons uitleggen hoe bepaalde dingen met zwanger zijn gaan (alsof ik niet weet wat een termijnecho en 20 weken echo inhoudt.....). Oh, wat was ik bang dat ik dit maaaaaaanden moest aanhoren zonder zwanger te raken. Gelukkig waren de sperma- en eigoden mij goed gezind..... Mijn schoonzus is ook zwanger, 16 weken langer dan ik, en dat gaat gewoon met wederzijds enthousiasme, hardstikke leuk, zo kan het dus ook! Ik wens jullie allemaal een enorm vruchtbare feestmaand! Zodat jullie allemaal aan de kerstdinertafel kunnen zeggen: Wij hebben een verrassing! Dan gaat ineens lekker de hele avond over jullie en niet over de mensen die zo kinderachtig reageren. Soms moet kwaad met kwaad bestreden worden!
Judy77, laten we het hopen. Alleen met kerst zal het er nog niet echt inzitten bij mij. Mag pas uiterlijk de 29e of 30e testen (nod 28e). Maar dan nog, vertel ik lekker niets, 12 januari is mijn vader jarig (en ik ook zei de gek) en dan hoop ik toch echt wel een leuk verjaardagskadootje te hebben voor hem!
jeetje wat heb het vol verbazing zitten lezen, wat zijn sommige mensen botte wezens. zucht......kan er met mn pet niet bij hoor. Als of je idd ff boodschappen doet bij de supermarkt, pff was het maar zo Wij hebben nog niks aan de omgeving verteld dat we zwanger willen worden, en hier uit blijkt maar weer waarom, ik zou het wel eens van de daken willen schreeuwen en er gewoon over willen praten, maar iedere keer als ik zulke berichten lees denk ik weer nee doe maar niet, wij gaan ons eigen gang maar en als ik iets heb kom ik lekker hier op het forum mn gal te spuwen. Zeker als je idd weer tig mensen om je heen zwanger ziet grrrrr, gun het ze inderdaad van harte hoor.........maar de kriebels om zelf zwanger te zijn worden dan zo groot en dan denk ik waarom, waarom ben ik nog niet zwanger.......... We gaan er maar weer met volle moed tegen aan als de weer verdwenen zijn Wens iedereen veel succes Liefs Ikke
Wij zitten nu in de 4e ronde. Om mij heen hoor ik heel veel mensen die na 1 of na 2 keer of per ongeluk zwanger zijn. Dat is nooit leuk om te horen als je zelf al een tijdje bezig bent.
Ikke1981, Ik heb het in eerste instantie ook alleen aan mijn ouders verteld en mijn vriend aan zijn ouders. Alleen zijn moeder heeft het een keer tussen neus en lippen door tegen mijn schoonzusje verteld. Geen probleem hoor, maar als ik geweten had dat ze zo zou gaan doen, had ik schoonmoeders streng verzocht haar mond te houden. Ik heb het met een reden verteld, namelijk dat als het zo mocht zijn en het gaat TOCH mis, ik mijn ei gewoon kwijt kan bij mijn ouders en schoonouders. Voor de steun die ik dan waarschijnlijk heel hard nodig zal gaan hebben.
ik heb het alleen een paar goede vriendinnen verteld, die zijn ook erg lief voor me... en ik heb heeeeel erg veel aan dit forum!
Moeilijk hè. heb zelf 2 nichten die nu beiden in verwachting zijn(zij zijn dus ook nog eens zussen)En ik gun het ze van harte uiteraard,maar toch is het wel eens pijnlijk. Als kind(en puber)zijnde,ging ik heel goed met ze om,dus het had me wel leuk geleken tegelijk met hun te lopen ofzo. Maar wat niet is kan nog komen en zij zijn nu ongeveer op de helft denk ik.
ja logisch, ik kan het helaas niet echt met mn schoonmoeder delen, dus is ook behoorlijk bot, verder is het een goed mens hoor daar niet van. Mn schoonpa hoef ik al helemaal niet bij aan te komen, in de tijd dat ik met mn man ben heb ik die vent 2 keer gezien ofzo. Bij me vader nee dank je heb ik echt geen band mee, en mn moeder leeft helaas niet meer, en die mis ik met zulke momenten vreselijk Heb het wel aan mn beste vriendin verteld maar dat weer mn man niet eens, maar die is helemaal niet bezig met zwanger zijn of worden want die stapt net uit een relatie, en mn tante weet het en die heeft ook zoeits ze komt zelf wel met dr verhaal, gelukkig, heel soms vraag ze hoe het er voor staat en vind het wel prima zo........ Gelukkig inderdaad dat dit forum bestaat
Zoooowwwwwwwwwwwwwwwwww....die had van mij gelijk een demonstratie gekregen! Zal ik es ff voordoen hoe ik raak kan (schieten) slaan! :c:
Hoi Naomi, De afgelopen twee maanden had ik dat ook. Net voordat ik ongesteld moest worden was/ leek iedereen wel zwanger! Kon niet enthousiast zijn voor ze, terwijl ik het wel heel leuk vond. Nu achteraf blijkt het dat het mijn hormonen waren, want een week later bleek ik zelf ook zwanger te zijn! Je weet het dus maar nooit!
ik ben vandaag naar de dokter geweest, eigenlijk voor mijn pukkels, hier heb ik spul voor gekregen ( naast inderm wat ik al had) en heb gelijk gevraagd wanneer ik kan/ het normaal is om doorverwezen te worden naar het ziekenhuis. Zij zei dat bijna 8 maanden heel normaal is, dat ontpillen wel een jaar kan duren.......zucht.........stomme kl*te pil, waarom ben ik niet gewoon veel eerder gestopt... wel gaf ze mij ook een temperatuurkaart mee om bij te houden, zodat ik dat al heb als ik over 4 maanden doorverwezen wordt ( hopelijk is dat niet nodig en ben ik dan al zwanger ) ik hou mijn temp. al bij op internet, fertility friend. Ook kan mijn vriend zijn zaad laten testen, hij gaat deze week bellen met de dokter om zo een afspraak te maken in het ziekenhuis, dat kan al meteen, ik bedoel zaad laten testen hoef je niet perse een bepaalde tijd bezig te zijn met zwanger worden. mijn vriend vindt het geen probleem , dus ben benieuwd..best spannend hoor.......
He meis, ben ik weer. Volgens mij zit je nog steeds niet lekker in je vel Hoop voor je dat het allemaal een beetje opschiet.Al die onzekerheid, je gaat je steeds meer dingen in je hoofd halen. Enne achteraf had ik ook gewild dat ik eerder de pil de deur uit had gedaan, maarja.... als... Kan je beter maar niet te lang bij stil staan toch? Enne, je weet wat we hadden afgesproken toch? Dusse, go for it girl Dikke knuf daantje
heyy ja daantje, ik weet nog wat we hebben afgesproken! zit idd ff niet l\lekker in me vel, maar komt wel goed, morgen moet ik van mezelf weer positief zijn! zit je weer in de wachtkamer? ik ook hoor, volgens banner moet mijn eitje nog komen maar ik heb hem al gevoeld hoor!
Hoe lang moet je dan nog wachten tot je kan testen? Was het echt veel eerder? Enne een baaldag hebben we allemaal wel eens hoor, moet kunnen! Kruip je zo lekker vroeg je bedje in met een goed boek, lekker slapen en dan is het zo weer morgen. Enne: Zware tijden blijven niet, sterke mensen wel. (geen wijze woorden van mijzelf hoor, ergens gelezen) Zou zeggen, slaap lekker voor zo.. Dikke knuf daantje
hoi naomi, ik weet hoe je je voelt. wij zijn nu al 6 jaar bezig voor een nakomeling en sinds april dit jaat zitten we in de molen. ik hoor en zie om me heen ook van mensen dat ze zwanger zijn. ze durven het bijna niet te zeggen. ik kan daar moelijk tegen. en mijn zus zegt hetzelfde als die van jou dat mijn tijd nog wel komt. een keer heb ik tegen haar gezgt dat ze makelijk praten heeft omdat zij een kleine meid heeft. maar daar werd zo raar op gereageerd dat ik besloten heb niets meer tegen haar te zeggen. ik hoop dat en weet het bijna wel zeker dat onze tijd nog komt. kop op meid we zullen ze een poepie laten ruiken. liefs Lydia