zondagsarmpje!?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door zwangervan4e, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zwangervan4e

zwangervan4e Fanatiek lid

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Gisteren liet mijn 2 jaar oude zoon boos zich vallen terwijl ik hem mog vast had aaN CW hand, hij gilde het uit, ik wist meteen dat het niet goed was. Naar de hap met hem hij zou een zondagsarmpje hebben, ( een gedeeltelijke luxatie van de elleboog) heel pijnlijk en veelvoorkomend zij de arts, na veel duw en trekwerk was het llaar zij hij maar hij zou zijn armpje meteen weer moeten gebruiken maar hij huilt nu nog van de pijn ( slecht geslapen van de pijn. Straks maar naar onze eigen ha.( was het advies van de hap arts als het niet over was) wie kent dit en hoe liep het af? Heeft je kind er na de tijd nog veel last van gehad?

2. HooyoShimbir

HooyoShimbir Fanatiek lid

20 aug 2009
    4.390
    1.667
    113
    Vrouw
    Randstad
    Hier ook gehad. Hij was alleen zelf weer terug gesprongen en toen deed ze er weer alles mee. Was de dag ervoor gebeurd en had ook heel veel pijn en slecht geslapen. Volgende dag ging k pas naar de ha post (ze had ook bloed geprikt dacht dat daarvan was die pijn) en was t toch zondagsarm geweest. Heb me nog nooit zo schuldig gevoeld.

Maar als die terug zit s de pijn weg en gaan ze hem ook weer gebruiken. Dus goed dat je naar de ha gaat want zoveel pijn erbij blijven houden lijkt me niet goed.

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn zoon heeft het het twee keer gehad en na het zetten was het idd gelijk over. Het klopt dus miet dat jouw zoon er nog pijn aan heeft, arm mannetje :(

4. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Ik voel me zo schuldig bah, hij ligt nu in mijn bed tv te kijken masr als ik alleen al maar naar zijn arm kijk doet het hem al pijn volgens mij.

5. Marieke1983

Niet schuldig voelen, je kunt er niks aan doen! Hier is het ook beide keren indirect mijn schuld geweest, tweede keer waren we in de Efteling en moesten we naar huis :( later zijn we gewoon nog een keer gegaan :D
    Maar zo zijn peuters nu eenmaal, bij de EHBO zeiden ze me ook dat het zo vaak gebeurt!

6. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Onze eigen ha voelde wel een klik met het terug zetten, maar ze zij 2el dat ze veel moeite moest doen. Maar hij heeft nogsteeds veel pijn.? Het leek goed want hij gaf de dokter een hand maar nu is het toch weer mis hoelang kan de pijn blujven of is het angst?

7. Marieke1983

Ik weet niet, zoals ik al zei was het bij Ties direct over. Kan me niet voorstelken dat het angst is. Maar ik heb het ook beide keren door de kinderarts laten doen. Vind jouw verhaal eng, straks is het niet goed gegaan..

8. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Hij heeft nog steeds last, ik weet het zelf ook ff niet meer. Als ik de ha bel dan zal ze wel zeggen dat ik het tijd moet geven maar ik vind het zo vervelend dat hij pijn heeft. Wat zou jij doen marieke? Hap bellen vanavond huisarts bellen of naar de spoed? Of nog ff aankijken?

9. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Je kan altijd een pcm geven tegen de pijn en even aankijken. Is het morgen niet over, dan terug naar de ha.

10. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Pcm krijgt hij al vanaf gisteren. T probleem is dat ik mogen moet werken kan heel moeilijk vrij krijgen. Nu kan mijn moeder wel op hem passen zodat hij niet naar het kdv hoeft maar ze jan niet met hem naar de dokter ( wil ik ook liever zelf doen hoor)

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

ik zou gewoon bellen.. en dan de huisarts laten bedenken of hij zegt dat je nog even moet afwachten :)
    daar is de huisarts voor

plus.. dat als hij net al zei dat het vrijwel meteen over moet zijn
    spreekt ie zichzelf tegen als hij zegt "kijk maar even aan".

12. zwangervan4e

23 jul 2009
    1.037
    0
    0
    uuuhhhh... mijn kinderen
    Gisteren einde van de middag zij ik tegen mijn zoon pak mama's hand is, ik bewoog een beetje om zijn reactie te zien ik voelde een knal en hup kik ging spelen met die arm alsof er nooit iets gebeurd is haha wat 2 artsen blijkbaar niet wilde lukken doe ik perongeluk zelf, hij doet alles er weer mee, bedankt allemaal.

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

14. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    fijn dat het weer klaar is!!!
    hier ook gehad op 2de paasdag. toen het weer recht zat dus weer goed was de pijn direct over en deed er eigenlijk alles weer mee

Deel Deze Pagina