En weer heeft hij een excuus!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Reintje85, 24 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    Hoi,

Mijn man en ik praatten al lange tijd over kinderen krijgen. Ik kan bijna niet wachten en aan bijna niks anders meer denken, zullen velen van jullie wel herkennen, denk ik!:D

Mijn man wil ook erg graag kinderen en ook op vrij korte termijn, toch lijkt hem iets tegen te houden. Waarschijnlijk is het simpelweg zo dat hij die rammelende eierstokken en hormonen niet voelt dat hij iets terughoudener is en het voor hem niet op een maandje aankomt...

We hadden afgesproken: Nog zoveel strippen, daarna condoom gebruiken en als mijn cyclus een beetje op gang is, voor het echie gaan. Nu heb ik nog 2 pillen in mijn strip zitten en omdat ik een antibioticakuur heb moeten volgen, hebben we de afgelopen 2 weken ook een condoom gebruikt.

Daarom wil hij nu graag dat ik nog 1 maand de pil doorslik omdat we dan nog even onbelemmerd onze 'gang' kunnen gaan. Hij vind dat condoomgebruik maar niks.

Aan de ene kant begrijp ik dit en dwing ik mezelf te denken: wat is een maandje meer... aan de andere kant: De enige reden dat ik niet gillend gek ben geworden van de hormonen is het aftellen en een uitzicht hebben, nu is dit ook weg!

Wat denken jullie? Is hij onredelijk? Ben ik degene die een beetje doordraait?? graag jullie mening..

xx

2. Reintje85

Reintje85 Bekend lid

28 jun 2009
    981
    0
    16
    o jee, onder verkeerde onderwerp geplaatst, kan ik hem nog verplaatsen?

3. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    wordt vanzelf wel verplaatst door moderator...

ik vind.. net als veel vrouwen, je man onredelijk, maar ik kan niet in zijn hoofd/hart kijken.. wat is de echte reden.. als het puur het condoomgebruik is dan kan hij het iedere maand wel uitstellen..dan moet ie nu ook zeggen (vind ik) oke.. nog 1 maand de pil, maar dan daarna ook geen condoom meer (ontpillen is echt niet nodig hoor.. tenminste.. heb ik nooit hoeven doen..was altijd direct zwanger)

Is er een diepere reden.. dan zullen jullie daar over meoten praten.. misschien wil hij niet op zijn "belofte/afspraak" terugkomen, maar komt t m nu allemaal iets te dichtbij...vind hij het simpel eng.. en dat is ook niet eens heel raar.. maar er over praten helpt dan vaak wel.. mannen denken in deze vaak heel anders dan vrouwen.. wij handelen met ons hart en rammelende eierstokken.. mannen zien vaak beren op de weg in de vorm van grote eurotekens en ruimte gebrek en hoe doen we dat dan met de auto of vakanties.. mannen denken praktisch..waar zij spoken zien zien wij (b)engeltjes..hihihi...

Praat met m.. Zeg dat je het idee hebt dat hij steeds wil uitstellen.. dat het voor jou zo voelt en dat je dit niet prettig vind.. als ie zich openstelt kun je vaak een verhelderend moment hebben.. en dan zul je zien.. het "probleem" lost zich dan vanzelf op...

succes

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Ik sluit me aan bij wat ichtus schrijft!

Ik zou toch met je man gaan praten want het klinkt inderdaad als of er iets anders is wat hem dwars zit.

Sterkte ik hoop dat je hem op andere gedachten kan brengen.

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Vraagje... waarom zou je condooms gebruiken totdat je cyclus op gang komt??

Je kunt toch gewoon doorgaan zoals nu... en wie weet komt het dan wel heel snel omdat je vlot ontpilt :) en zoniet, zodra dan je cyclus op gang is volgens jou kun je dan eventueel nog gericht gaan klussen!

6. melody1e

melody1e Lid

22 aug 2007
    89
    0
    0
    het is idd niet echt eerlijk wat hij doet Mijn mening is dus zoals de rest hier heb het er over met heb en vertel vooral even hoe jij je bij zijn mening voel
    suc -6 meid
    groetjes monique

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Verkeerd geplaatst, zie ik. De volgende keer kan je dan de melden-knop gebruiken (driehoekje met uitroepteken), dan verplaatsen we het topic. Nu zet ik deze op slot, aangezien je onder zwanger worden een nieuw topic geopend hebt.

Deel Deze Pagina