Goeiemorgen dames! Ik was net bij de Kruidvat om ovutesten te halen. Ik gebruik altijd die van Predictor. Normaal betaalde ik 19,95 voor een doosje van 5 testen. Nu hing er een prijsje van 10,- bij... dus ik dacht, dat zal wel verkeerd zijn? Maar bij het afrekenen hoefde ik echt maar 10,- te betalen! Dusssss..... meteen het hele schap leeggetrokken, sorry dames uit Veghel Nou, ja... er lagen er maar 2 in totaal hoor. Bij de Etos waren ze nog wel gewoon 19,95! Iets klopt er dus niet... Mmmmm vraag me af wat..... of heb ik gewoon geluk??? En het zijn toch echt dezelfde als die ik normaal heb! Ik wilde het ff melden... misschien is dit wel bij alle Kv's? Dus dames..................... RENNEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Liefs Cyntje78
ik heb gisteren op tv gezien dat als je bij de kruitvat iets koopt en het bij de etos duurder is ongeacht of het reclame is of niet je het product bij de etos voor niks krijgt! ik zou zeggen rennen naar de etos met je kassabon!!
Niet als het bij de ander in de aanbieding is... Dat is een fabeltje want dan zou de etos dezelfde acties als kruidvat moeten hebben iedere keer..... Een kennis van me werkt bij de etos en die zei dat dat dus niet geldt voor actie producten! Ik denk dus dat die testen gewoon een aanbieding waren bij de kruidvat? Dat doen ze namelijk wel vaker....
Ja, maar.... 50% korting???? Ik vind dat toch wel een heule goeie aanbieding dan. Nou... ik heb iig voor zo'n 3 maanden genoeg Ik ben voort proffesioneel ei-vindster hihihi! Groetjes Cynthia