Minimuis kan me voorstellen dat er nog van alles door je hoofd gaat .... vind het zo erg en verdrietig voor jullie. Bij de 1e MK begon 's-middags bloedverlies en 's-avonds verloor ik het vruchtje. Bij de 2e MK begon het bloedverlies denk ik 1 dag of 2 dagen van te voren. De overige waren MA's en ben ik gecuretteerd. Ik snap dat je wilt weten hoe lang het duurt en wanneer het voorbij is, maar ik denk dat geen 1 MK hetzelfde is. Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
Minimuis: ik weet echt niet ik moet typen.. ik vind het zo erg voor jou/ jullie... Over je vraag: tijdens mijn vorige miskraam kreeg ik bij 10 weken zwangerschap bruinverlies. Was erg weinig want dan kon ik met een inlegkruisje goed af. Precies een week later, dus ik was 11 weken zwanger, begon ik hevig te bloeden. Die avond ben ik dan ook ons kindje verloren. Het bloeden werd toen meteen een heel stuk minder. Ik wil je heel veel sterkte wensen...
Jeetje meid, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte! Ik hoop dat jullie in Geertgen antwoord krijgen op jullie vragen en dat jullie toch snel een zwanger worden van een plakbeeb. Dikke knuffel! Liefs Wendy
Hier is het gelukkig door aan het zetten heb sinds vanavond bloedverlies en krampen hoop dat het snel doorzet zodat het achter de rug is. Ik vroeg me alleen af wat jullie hebben ingenomen ik heb nu twee paracetamol ingenomen tegen de pijn maar mag je ook advil innemen.
Minimuis ik heb toen ik midden in de MK zat het ZH gebeld en daar werd mij aangeraden om een combi van paracetamol en ibuprofen te gebruiken. Alleen wordt van ibuprofen geloof ik je bloed wel dunner. Ik heb die combi toen iig geslikt. Veel sterkte Minimuis .... ik hoop voor je dat het snel achter de rug is. Liefs, I S
Ik heb tijdens mijn mk paracetamol en ibuprofen 400 samen geslikt. Ik verging op dat moment van de pijn en mijn man heeft toen de vk gebeld. Op haar advies heb ik eerst 2 paracetamol geslikt, maar pas na de ibuprofen werd de pijn iets dragelijker. Heel veel sterkte minimuis, hopelijk is het snel achter de rug.....
Minimuis ik hoop dat het nu snel doorzet en dat de pijn te doen is. Ook hier werd bij een spontane miskraam twee paracetamols in combinatie met ibuprofen aangeraden. Heel veel sterkte en een knuffel!
Minimuis, wat verschrikkelijk! Ik wil je heel veel sterkte wensen... Het is niet eerlijk.. Toen wij ons dochtertje verloren waren, moesten wij ook tussen de dikke buiken zitten. Ik vond het verschrikkelijk... Ze zouden aparte wachtruimtes moeten inrichten... Ik hoop dat ook jullie een gezond en levend kindje mogen vasthouden! Veel sterkte!
Wat erg dat jullie een dochtertje kwijt zijn geraakt dan denk ik wel steeds gelukkig is dat ons bespaard gebleven. We gaan binnen kort naar geertgen en zullen daar dus ook geen dikkebuiken meer zien in de wachtkamer we hebben hier ook een goed gevoel bij ze gaan mij progesteron voorschrijven en ik ga ook vragen of ik weer moet gaan spuiten deze keer hoefden het niet en dan is er totaal geen ontwikkeling meer na de 5weken terwijl we met spuiten veel verder komen. Ik heb nog steeds buikpijn en bloedverlies hoop dat het nu toch wel snel voorbij is
meid vind t echt heel erg voor je, ik hoop echt dat ze erachter komen wat er elke keer misgaat en hoop dat ze er iets mee kunnen.. Vind t echt heel vreselijk meid, voor de rest weet ik ff niks meer te zeggen... dikke knuf!