Vorig jaar bleek bij de 1e echo al dat ons kindje met 7 weken en 6 dagen was gestopt. Een curettage volgde. Nu de 2e zwangerschap was alles anders. Ik wist het, ik voelde het. Dit keer zou het goed gaan. Niet is minder waar. Bij de echo bleek dat het kindje weer met 7 weken en 6 dagen gestopt is. Geen enkele hartactiviteit aanwezig. Twee engeltjes waken er nu over ons. Pas goed op elkaar. Ik mis jullie vreselijk. [FONT=arial,helvetica,sans-serif]Als een klein wit wolkje gedreven door de wind kwam je even bij ons even was je ons kind Ik kijk naar omhoog en zie als in een vlucht een klein wit wolkje gaan langs de helder blauwe lucht[/FONT][FONT=arial,helvetica,sans-serif] [/FONT]
26 mei na 2 goede echo's + hartactie en 3e echo gehad. Angstvallig stil knipte de vk tegen ons. Geen hartactie meer. Ik zou 11 weken zijn geweest. Ik weet wat je doormaakt en wat je voelt. Stop het gevoel niet weg, praat erover, schrijf het allemaal op. Geef t een plekje. Sterkte
Mijn tranen springen in mijn ogen... Ook ik had mijn 6kwn en 1dag een echo en het hartje kloppen vandaag zou ik mijn 12wkn echo hebben.. Helaas...bijna had ik de 12 wkn echo...maar gisteravond had ik wat bloedverlies.Ik belde de nightcare en ze vertelden dat het misschien met de innestelling te maken zou hebben..ik dacht dat kan niet want ik ben al 11wkn... Daarom vandaag naar ziekenhuis gebeld en ik kon vandaag komen voor een echo..daar bleek dat het hartje niet meer klopte..echt klote..het mupje is niet meer gegroeid sinds 7wkn en 2dgn....Pffff het was ook te mooi om waar te zijn! Nu maar wachten totdat het afkomt.. Ik hoop dat het vanzelf komt..sterkte allemaal.. zo klein maar toch al direct in ons hartje!!