wie ervaring met miele gourmet keuken?

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by miffy11, Jul 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. miffy11

miffy11 Niet meer actief

wie heeft er ervaring met dit keukentje?
    wil deze voor mila's 2e verjaardag geven, wilde in de eerste instantie een houten geven, maar degene die ik leuk vind, zijn of te duur, of niet leverbaar.

is dit wat?

2. Yjc

Yjc Fanatiek lid

Jan 18, 2008
    1,133
    0
    0
    Tilburg
    Wij hebben deze van oma gekregen voor de 2e verjaardag en Inge vindt hem helemaal geweldig. Er gaat geen dag voorbij of er wordt mee gespeeld. Het is dus echt een aanrader.
    Alleen stel je niet te veel voor van het 'electronisch' want dat is echt een aanfluiting. Maakt rare kookgeluiden (kokend water) maar is het minst interessants van het hele keukentje.

3. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    geen ervaring mee, maar als je graag een houten wilt, ze hebben bij ikea ook een keukentje. Volgens mij was die niet zo duur...

4. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    Als ik je mag aanraden zou ik voor een smoby/tefal keukentje kijken.
    Heb me er toevallig vorige maand helemaal in verdiept omdat meisje jarig is en die van smoby/tefal zijn een stuk degelijker en setviger en qua prijs ontloopt het elkaar niet.
    Wij hebben nu de smoby luxe excellente gekocht

5. miffy11

miffy11 Niet meer actief

die van de ikea is 100, en dat vind ik gewoon te duur. zeker omdat wij geen auto hebben en er dan nog gigantisch veel bezorgkosten bij komen.

het inderdaad ook zitten kijken naar die smoby, die vind ik ook wel leuk, maar de miele net wat leuker er uit zien. maar zit daar zo veel verschil in kwaliteit in dan?

ik vind het zo moeilijk dat ik ze nergens echt kan zien, alleen via webshops kan bestellen..

6. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Ik heb die van Tefal en vond die ook beter dan de miele steviger en het materiaal is ook erg leuk ;)

7. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    Schopp, Duitsland
    en dit zit er bij voor ong 140 euro :) de miele kost rond de 100 euro. Moet zeggen dat je het verschil wel merkt!!!Onze dochter speelt nog steeds elke dag met deze keuken.

liefs Es

8. miffy11

miffy11 Niet meer actief

de miele is maar 59, dan is 140 ruim het dubbele!
    dat doe ik alleen als er ook een echte vaatwasser bij zit ;)

9. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Jeetje, ik vind € 140,- toch een hoop geld hoor! Op Marktplaats vind je ook leuke 2e handse die het ook goed doen. ;)

10. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    Schopp, Duitsland
    de onze in duitsland was 90 euro ;) heb voor jullie alleen maar even de nl prijs erbij gezet!

11. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,803
    4,189
    113
    volgens mij hebben wij nu idd dezelfde gekocht. Met de echt werkende kraan toch?
    Was idd 139 euro

12. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ik zit nu te kijken naar de iets kleinere variant, dus van miele die van 59, en die van tefal die van 45.
    moeilijk moeilijk moeilijk..

13. madelief

madelief Fanatiek lid

Mar 18, 2006
    3,125
    204
    63
    Female
    Schopp, Duitsland
    Sidmick, ja die is het :)

Share This Page