Hoi hoi allemaal Even een vraagje Ik heb nu al twee rondes een posi zw test in handen gehad de eerste ronde heb ik na mijn periode nog getest maar deze was negatief ( deze maand had ik maar 1 dag echt bloed verlies 2 dagen heel weinig en de 2 dagen erna alleen in de avond ) heel bizar terwijl ik normaal heel stipt ben Deze ronde had ik veel zwangerschaps kwaaltjes en was een dag overtijd weer getest en ook weer positief Diezelfde avond had ik bloed verlies en die twee dagen erna was het echt heftig ( wat ik anders nooit heb ) de derde dag was het zo goed als weg en in de avond kon ik niks meer vinden ... Nu ben ik die avond intiem geweest en ineens had ik weer bloed verlies de dag erna was het weer haast niks meer nu de vijfde dag is het bruin verlies geworden Ik ben afgelopen week bij de huisarts geweest en daar heb ik bloed laten afnemen dit omdat hij het ook allemaal erg vreemd vond Nu heb ik last van krampjes die van boven naar beneden gaan nog steeds last van een soort van maagzuur duiziligheid en soms wat misselijk mijn buik is voller als normaal en zakt ook na mijn periode niet weg wat normaal wel het geval is en lichte koppijn wat opzet maar ook weer gaat Kan het ook allemaal met ontpillen te maken hebben ??? aangekomen ben ik niet weeg nog steeds hetzelfde als drie maanden terug en snap niet waar die buik ineens vandaan komt >> nu vraag ik me af of er meerdere hier mee te maken gehad hebben .... zwanger maar toch je maandelijkse periode krijgen ???? Maandag heb ik mijn uitslagen terug van het bloed maar dacht vraag toch eens meer informatie ....
EY Meis wat vervelend :S, maar je hebt toch positieve zwtest...heb je vandaag nog getest? Ik weet dat het voorkomt dat je in het begin ook nog kan bloeden terwijl je zwanger bent, moet je maar eens zoeken. na ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt. Liefs
Het komt regelmatig voor.. Zou ook nog ff een testje doen en kijken of het streepje even duidelijk is of lichter is geworden. Dan weet je eigenlijk al genoeg.
Mijn nicht is bij haar 1e tijdens haar hele zwangerschap elke maand ongesteld geweest. Maargoed die zwangerschap was al helemaal een geval apart. Ze had geen zwangerschapshormonen, dus geen moedermelk, geen vruchtwater en dikke buik. Ze kreeg op een vrijdagmiddag te horen dat ze 36 weken zwanger was en 2 uur later had ze een zoontje in haar armen. Ze bleef vreemd genoeg ook gwn slank. Jochie is inmiddels 5 jaar en kerngezond! Zo zie je maar dat alles mogelijk is!
hoi dames, Elke maand hoop ik ook dat ik alsnog zwanger ben na mijn menstruatie!!!(keep the faith). Maar na 4 jaar ben ik er toch maar mee opgehouden. Maar deze maand is echt anders!!! Ik heb endo waardoor mijn menstruatie echt niet normaal is. Ik ben altijd 5 dagen ongesteld en van het begin tot het einde heel erg. Ook is de pijn echt niet te houden tijdens mijn periode. Ik ben ook altijd minimaal drie dagen uitgeschakeld voor mijn werk e.d.. Deze maand was ik maar 1 dag echt ongi en 2 dagen bruin bloed. Ook gebruik ik altijd lactacyd tijdens mijn periode (om effe bloedvrij te zijn), maar deze ronde kwam er geen bloed uit tijdens de douche. Ik dacht he wat vreemd!!! maar voor de rest nergens bij stil gestaan omdat ik (erachter ben gekomen hihi) dat je echt niet zwanger ben na je menstruatie!!! Nu houden mijn ongiklachten dus heel erg aan... Zo een zeurderige pijn in mijn buik. Steekjes in mijn liezen En ik moet opvallend vaak niezen. Voor de rest helemaal niets hoor. Geen pijnlijk borsten niet misselijk alleen heb ik ineens trek in ontbijt Maar nu lees ik overal dat je toch een beetje bloed zou kunnen verliezen en dat ongiklachten een symptoom van zwangerschap zou kunnen betekenen. En dan lees ik ook nog van die verhalen.... Zou het dan toch waar zijn?? Nou ik ben mijn hoop allang kwijt geraakt... Maar goed je weet het nooit. Mijn vriendje zegt test dan maar ik ben zo vaak teleurgesteld ik wacht nou maar gewoon af. gr lonneke ps mijn banner klopt niet en ik krijg hem met geen mogelijkheid veranderd!!! pff
Ik vind het goed klinken hoor, maar hoo. er maar niet teveel o. sorry letter . is stuk . Maar je eerste bloeding was dat ook je nod? Ik zou toch testen, het is toch heel anders dan normaal zeg je...zolang je die keren gewoon bij neerlegt, en ik herken dat echt hoor toch nog ho.en, vind ik het heel anders als je nu wel zou testen hoor. En hoe lang is t geleden dat je een dag bloed hebt gehad? Hoo. t echt voor je meis...hou je ons o. de hoogte?
hey dames, Echt grappig de letter.(p) doet het niet hahah. Duurde effe dat ik wist wat het was hahah. Maar goed mijn begin dag was 12-10-2010, bij een cyclus van 28 dagen. Ik was 1 dag later dan normaal. Voelde mijn menstruatie ook niet aankomen maar had het terug gezocht. Nu moet ik er ook bij zeggen dat ik wel medicijnen had gebruikt voor de pijn (die er eigenlijk helemaal niet was maar dacht dat het door de medicijnen kwam)(ik had die preventief ingenomen want zodra de pijn door komt functioneer ik echt niet meer) Zoals ik al zei heb ik zeurderige onderbuikpijn en een soort spierpijn ook daar en steken in mijn lies. eigenlijk zou ik idd moeten testen maar dat gevoel van teleurstelling pff. Ook moet ik in nov naar de gyn om door te gaan voor IVF en ook dat geeft teleurstelling en het gevoel van falen. Ik houdt nu gewoon rekening mee dat het wel of niet raak is (niet drinken en niet roken en geen rood vlees) dus als het wel is dan heb ik me aan de regels gehouden en is het niet dan heb ik tenminste een maandje gezond geleefd hihi. groetjes lonneke
Geen vruchtwater??? Sorry, maar dat kan natuurlijk nooit kloppen, want dan overleeft het kindje helemaal niet
nee dat dacht ik ook! ze leren ook ademen door het vruchtwater toch? dan zijn de wonderen de wereld helemaal nog nietuit hahaha
hahaha ja morgen gaan we een nieuwe la.to. ko.en Dat je dat kan....ik bedoel je kan toch beter niet in die onzekerheid zitten...dat maakt je iig niet wel ineens zwanger als je het niet bent en als je het wel bent dan ben je su.er gelukkig en falen....tuurlijk faal je niet gekkerd gewoon .ositief blijven en niet o.geven dan gaat het je zeker lukken
Het blyft altyd leuk dat mensen je voor gek verklaren blijkbaar heeft het kindje wel overleefd want hij is nu 5! het kindje is niet gegroeid zoals t hoort (lees: bolle buik) maar is naar achter gegroeid, richting haar rug dus. Ze is altyd ook gwn slank gebleven en zelfs ziekenhuispersoneel kwam kijken! Hoe denk je dat de hele familie reageerde en zich voelde toen we het te horen kregen? Helaas moet ik je toch tegenspreken Saskia1984, het bestaat blijkbaar wel! Als je normaal zoiets van een ander hoort denk je: jaja wat een bullsh*t! Maar als je het zelf meemaakt piep je echt anders. Ze was toen 21, had gelukkig toen al 8 jaar n relatie en woonde net samen. Jay (zo heet ie ) was op een vrydag geboren en de dag erop kon mn nicht echt een kinderzaak beginnen. Niet normaal wat ze van iedereen kreeg! Nog zelfs van mensen die ze niet kende! Maar ik geef idd toe: als je t nooit meegemaakt hebt geloof je er idd nooit in
En schijnbaar zijn haar weeen toendertyd opgewekt door het slepen van zakken potgrond. Ze kreeg buikpijn erna en is de volgende ochtend naar de HA gegaan. Daar kreeg ze in 1e instantie een verwijskaart voor t ziekenhuis waar op stond: blindedarmontsteking of tumor? zodoende hebben ze tests gefaan waar niets uit kwam. Uiteindelijk een echo en daar zat ie! 2 uur later was ze bevallen. Hy was maar 43 cm en en was aan alle kanten gevouwen! (zn huidje) echt vreemd als je het had gezien. En nog overleven ook pff kryg weer tranen in mn ogen als ik eraan denk!!
Ik geloof dat de rest wel kan hoor, je hoort het wel vaker dat er geen buikje komt enzo en dat mensen niet weten dat ze zwanger zijn. Maar géén vruchtwater is echt onmogelijk. Weinig vruchtwater kan, maar dat is al heel gevaarlijk. Een kindje kan no way leven zonder vruchtwater. Ik zeg niet dat je liegt, maar ik denk dat er wat feiten door elkaar zijn gehaald.
ik ben benieuwd hoe het met de ts is.. Of ze nou wel of niet zwanger is.. Moet zeggen dat als er een p mist je op een gegeven moment elke . als p leest @ the other story.. Bijzonder hoor! Lijkt me vreselijk om je maar een paar uur te kunnen voorbereiden op een baby.. Ik heb werkelijk alle maanden van de zw nodig gehad om aan het idee te wennen dat ik mama werd.. GElukkig is het goed afgelopen!
hhahahaha nou gelukkig heb ik dat probleem niet meer, want ik heb een nieuwe laptop PPPppppPPPPpppPP hahaha dus ik zal niet meer lastig zijn Ik ben ook heel benieuwd hoe t met Ts gaat....... (zijn geen pppp he hahaha)