ivf na sterilisatie clipjes

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door bbaby, 22 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bbaby

bbaby Nieuw lid

22 jan 2016
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft er iemand ervaring met ivf na een sterilisatie met clipjes?
    Ik ben 4 jaar terug gesteriliseerd. Vlak daarna gescheiden en een nieuwe partner. En ja een hele sterke kinderwens. Wij zitten te denken om het ivf traject in te gaan omdat herstel operatie niet mogelijk is. vind het allemaal erg spannend en vandaar mijn vraag of er mensen zijn in dezelfde situatie.;)

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

23 jun 2014
    7.299
    6
    38
    Mijn eileiders zijn gesloten middels essure en gedeeltelijk verwijderd. Ze waren al verstopt, dus ik had sowieso al IVF nodig.

Wat zou je willen weten?

3. Nath35

Nath35 Actief lid

16 dec 2015
    109
    0
    16
    Gezinsmanager ;-) Studeren
    NULL
    Hoi!!

Ik ben ook 5 jaar geleden gesteriliseerd dmv Essure. Ook geen hersteloperatie mogelijk. Wij zijn in november 2015 gestart met "het IVF traject" Ik zag er ook enorm tegenop, vooral omdat ik bang was voor reacties en meningen van andere mensen. Ik heb er tenslotte zelf voor gezord dat ik niet meer zwanger kan worden. Toen ik eenmaa begon met de prikken, kon ik niet langer zwijgen tegenover mijn familie en vrienden. En tegen alle verwachtingen in van mijzelf kreeg ik alleen maar leuke reacties! Ik zit nu in de wachtweken van mijn 1e poging, ik heb al een positieve test!
    Woensdag voor bloedprikken naar het ziekenhuis en dan weten we het 100% zeker🙏🏽

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.273
    2.975
    113
    Op verzoek van TS gesloten.

Deel Deze Pagina