En weer spannend.....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emmy32, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmy32

Emmy32 Actief lid

29 sep 2013
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zitten weer in de wachtweken.... 21 november laatste NOD, 4 december eisprong.... Wanneer zou ik kunnen testen?! Ik weet het, beste is te wachten tot NOD, maar dat geduld heb ik niet, helaas!

Het rare is wel, afgelopen maanden was ik er elke keer van overtuigd dat het zover was...allerlei klachten. Nu helemaal niks!! Alleen af en toe gevoelige tepels, dus denk dat het weer niet raak is...

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Spannend meid. Je kunt evt 4 dagen voor nod een vroege test doen. Dus morgen dan. Beter natuurlijk om te wachten. Succes met die laatste dagen. Fingers crossed!

3. Damali

Damali Fanatiek lid

18 aug 2008
    1.238
    170
    63
    Mijn nod was 22 november ik had al getest als ik ze binnen had maar zit er al vanaf woensdag op te wachten en nog steeds niet binnen. Zal wel door de stomme kerstpost zijn .

4. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Meis; symptomen of niet; het zegt niets! Ik heb niks gevoeld tijdens eisprong, daarna en nu nog niet en ik ben in week 6 van de zwangerschap :)

Wel pas testen op je nod; meestal is er dan pas wat te zien en eerder testen maakt je dan alleen misschien van streek en dat is niet goed voor je (misschien zwangere) lijf. Bovendien test je toch weer op nod :)

5. Emmy32

Emmy32 Actief lid

29 sep 2013
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 uur geleden toch getest,..... Kijk maar in ovulatie-en zwangerschapstesten...;)

6. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ikzit ook in de wachtweken en heb er helemaal geen vertrouwen meer in haha.
    ik heb geen eens ovulatie testen gedaan deze maand...
    ik ben er niet meer mee bezig en zit te wachten op een brief van het ziekenhuis voor iui.
    natuurlijk ergens hoop ik dat t lukt deze maand maar denk het niet...

Deel Deze Pagina