inwendige echo daarna bloedverlies!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Cynthia26, 20 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia26

Cynthia26 Lid

6 jun 2007
    69
    0
    0
    Ik wet niet ofdat ik het bij het goede onderwerp zet maar ben een beetje ongerust.

ik heb afgelopen dinsdag een hele lichte positieve test gehad, gisteren kreeg ik sowieso een inwendige echo omdat ik al 7 maanden niet ongi ben geworden (is een lang verhaal maar staat ergens op het forum) op de echo zagen ze nog niets maar als ik zwanger ben dan ben ik 4 weken en 1 dag zwanger dus ja ze konden nog niets zien op de echo.

Maar nu ging ik daar straks naar de wc en ik had er bloed bij zitten ook op het wc papiertje het was heel donkerrood van kleur, verder heb ik er geen buikpijn bij ofzo wat ik normaal wel zou hebben met een ongi.

Mijn vraag is eigenlijk kan dat na een inwendige echo of is het gewoon mijn ongi wat aan het door komen is?

Alvast bedankt!

Liefs Cynthia26

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik zou de dokter even bellen, met deze vraag.
    Misschien kun je over een paar dagen een duidelijke test te zien krijgen.
    Succes.

3. Cynthia26

Cynthia26 Lid

6 jun 2007
    69
    0
    0
    Ow ja helemaal vergeten te zeggen sorry!
    Ik heb de verloskundige praktijk gebeld en daar de vraag gesteld maar die zei dat dat best wel eens kon....maar heeft 1 van jullie dit wel eens mee gemaakt zodat ik misschien toch een beetje hoop kan blijven houden?

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hoi Cynthia,

Ik heb het zelf niet meegemaakt, maar wel andere meiden die gelijk met mij zwanger waren.

De bloedvaten in de vagina liggen hoger en zijn gevoeliger, waardoor er sneller eentje kan knappen. Dat zorgt dan voor een bloeding.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje gerust kan stellen ! Zo niet, bel dan de VK eens op, of je nog een onderzoekje mag. Je zoveel zorgen maken is namelijk ook niet zo goed.

Groetjes,
    Nikki F

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    O ja, en wat het ook nog zou kunnen zijn is oud bloed, omdat het donker was. Het kan zijn dat je dit verliest, ookal ben je zwanger.

Hou het goed in de gaten. Nogmaals, anders even terug naar de VK !

Groetjes,
    Nikki F

6. joma

joma VIP lid

24 jan 2007
    28.689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    ja klopt na een inwendige echo( heeft mijn gyn toen gezegd na mijn meerdere inwendige echo) dat licht bloedverlies erna kan hebben omdat alle gevoelig is daarbinnen en snel wat raakt!maar kan geen kwaad!

7. Syl Rebecca

3 jul 2006
    56
    0
    0
    Ik heb het ook gehad na een inwendige echo, gevoelige baarmoedermond.
    Daarna wilde ik ook alleen uitwendige echo's , kreeg er toch de zenuwen van, dus vanaf 8 weken kreeg ik al uitwendige echo's, was alles prima te zien!

Gr. Sylvia

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ow, hier helaas veel ervaring met inwendige echo's!

Als je zwanger bent is je baarmoeder(mond) extra doorbloed. Het kan dus heel goed zijn dat je wat bloedverlies daarna hebt.
    Het is niet mogelijk dat een inwendige echo een mk veroorzaakt...dus daar hoef je niet bang voor te zijn. Als het fout zou gaan, dan zou het toch fout gegaan zijn.

Je baarmoeder is gewoon heel gevoelig ook zonder zwangerschap dus een wondje is zo gemaakt.

De kans van oud bloed is ook heel groot hoor!
    Ik zou me eerst geen zorgen maken.
    Blijft het nou zo, kan je altijd contact opnemen.

Succes!

9. Cynthia26

Cynthia26 Lid

6 jun 2007
    69
    0
    0
    Dank je wel voor jullie antwoord......maar helaas is het bloeden/vloeien heel erg door gezet ben zelfs doorgelekt vannacht (sorry voor details).
    Dus het is helaas een miskraam.
    idd Elmo wat je zegt als het fout ging/gaat dan gaat het toch wel fout.

Ik heb wel 1 voordeel mijn lichaam doet het eindelijk weer naar 7 maanden geen menstruatie gehad te hebben......ben nu 1 maand gestopt met de pil en daar is het weer.

Misschien ook een heel raar vraagje maar moet je na een miskraam altijd gecurriteerd worden?

Nogmaals bedankt!

Liefs Cynthia26

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje meid, wat een vreselijk nieuws!
    Je hoeft zeker niet altijd gecurreteerd te worden hoor! Alleen als niet alles weg is.
    Ik hoop dat de natuur het verder oplost en jullie verder kunnen....hoe triest het misschien ook klinkt.
    Heel veel sterkte meid!

Weet je trouwens zeker dat het mis is? Ik heb ook flinke bloedingen gehad in het begin maar ben toch echt nog steeds zwanger...
    Wil je geen valse hoop geven...maar je weet het misschien nog niet zeker?

Elmo

Deel Deze Pagina