Wij hebben vanaf 2 weken al in de wipstoel, maar meer om even snel een flesje te maken. We gebruiken vaker maxi cosi als ze niet kan slapen en wel moe is, daar slaapt ze dan zo in. Volgens het cb geen probleem.
wij hebben ook vanaf 2 weken de wipstoel gebruikt, daarna hebben we een electrische gekocht. heerlijk vond ze het. ze sliep meteen. gebruik hem nu meestal als ik eten ga koken, dan zet ik haar daar in bij mij in de keuken of bij de tv
Ik heb het wipstoeltje ook meteen vanaf de geboorte gebruikt, in combinatie met een voedingskussen. Ideaal!
Vanaf 6 weken. Werd toen ook zo verteld door m'n kraamverzorgster. En dan altijd op de platste stand zetten (ligstand). En je moet hem weer wegdoen, zodra je kleine zelfstandig kan zitten
Kraamzorg raadde aan hem gewoon meteen al vanaf de geboorte te gebruiken. Uk was veel wakker overdag en hadden hem toch al, dus lag ze daar heerlijk in als ze wakker was.
hier ook vanaf week 2, op de platste stand.. vooral makkelijk na de fles, we konden hem nooit snel plat leggen ivm spugen. Niks mis mee hoor ! ze mogen immers ook in de maxi cosi.