wipstoel

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door JinxieWeasel, 21 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JinxieWeasel

JinxieWeasel Actief lid

16 okt 2008
    414
    0
    0
    Vanaf hoeveel weken/maanden mag je baby in een wipstoeltje?

2. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Wij hebben vanaf 2 weken al in de wipstoel, maar meer om even snel een flesje te maken. We gebruiken vaker maxi cosi als ze niet kan slapen en wel moe is, daar slaapt ze dan zo in. Volgens het cb geen probleem.

3. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    wij hebben ook vanaf 2 weken de wipstoel gebruikt, daarna hebben we een electrische gekocht. heerlijk vond ze het. ze sliep meteen.
    gebruik hem nu meestal als ik eten ga koken, dan zet ik haar daar in bij mij in de keuken of bij de tv

4. eefje85

eefje85 Bekend lid

28 dec 2009
    592
    4
    18
    Ik heb het wipstoeltje ook meteen vanaf de geboorte gebruikt, in combinatie met een voedingskussen. Ideaal!

5. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Vanaf 6 weken. Werd toen ook zo verteld door m'n kraamverzorgster. En dan altijd op de platste stand zetten (ligstand). En je moet hem weer wegdoen, zodra je kleine zelfstandig kan zitten ;)

6. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Kraamzorg raadde aan hem gewoon meteen al vanaf de geboorte te gebruiken. Uk was veel wakker overdag en hadden hem toch al, dus lag ze daar heerlijk in als ze wakker was.

7. sillaah

sillaah Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.429
    0
    0
    Utrecht
    hier ook vanaf week 2, op de platste stand..
    vooral makkelijk na de fles, we konden hem nooit snel plat leggen ivm spugen. Niks mis mee hoor ! ze mogen immers ook in de maxi cosi.

Deel Deze Pagina