Hebben jullie dat nou ook? dat iedereen,, maar dan ook echt iedereen... tantes, ooms, nichten, neven, kennissen, de Verloskundige,... en zelfs Vrienden en Vriendinnen.. Het Lef hebben om te vragen.. Weet je wie de vader is?? echt.. ik snap niet hoe ze er met hun achterlijke kop bij komen om zoiets te Durven vragen.. ! Natuurlijk ! weet ik wie de vader is ! ... ik ben toch geen Sl*t die zomaar met iedereen het bed in duikt.. ! wanneer ik mensen vertel dat ik zwanger ben.. het eerste dat zeggen is 'gefeliciteerd' .. en dan de 2e vraag is.. weet je wie de vader is? ik heb nooit gehoord dat ze dit vragen aan vrouwen boven de ?28? is het dan zo normaal dat vrouwen onder die leeftijd, zomaar met iedereen naar bed gaan ? ze moeten mij allemaal toch wel goed genoeg kennen om te weten dat ik niet zo ben.... ik wordt hier echt zo kwaad om hé.. iedere keer hoor ik die vraag weer.. ik kan er wel om huilen dat mensen zo denken... ik sta zelf op het punt.. om een buikband te bestellen met de tekst "JA! Ik weet wie de Vader Is !" ik moest dit gewoon even kwijt.. en ben ook eigenlijk wel benieuwd of jullie hier nou ook zo'n last van hebben ?
Heb hier nooit last van gehad, maar ben dan ook al bijna 11 jaar samen Ik heb wel steeds de vraag gehad; is het een foutje of is het gepland? Ik snap ook niet dat ze dat durven te vragen. Omdat toevallig veel vrouwen in ned na hun 35e hun 1e kind krijgen, wil dan toch niet zeggen dat als iemand op zijn 25e een kindje krijgt automatisch een foutje is! Maar goed er leven wel meer achterlijke mensen op de wereld. Zoals in jouw voorbeeld. Ik zou denk ik heel erg pissig zijn als ze me die vraag zouden stellen...... Niets van aantrekken en ik zou meteen de mond snoeren
Nee bij mij vragen ze dat gelukkig niet! Ze weten dat ik met mijn vent ben, en andersom weten ze dat ook.... Ik irriteer me wel aan de vraag; "IS HET GEPLAND?" Net of jou dat wat aangaat.............. Snap niet dat mensen dát durven te vragen.
Bij mij is het altijd zo als ze horen dat ik een kindje heb dat ze vragen en is de vader nog in de picture? Ja die is er en die gaat ook nergens heen! Pfff vooral waar ik nu stage loop staan ze maar raar te kijken dat ik een dochtertje heb terwijl ik hiervoor toen ik thuismama was nog nooit een woord erover heb gehoord.
Nah,wat raar....:S Hoe komen die mensen daarop om dat te vragen? Ik heb wel voorzichtige vragen gehad of het gepland was, maar dit soort vragen heb ik nooit gehad. Nou woon ik al een paar jaar samen, hoe is jouw situatie?
jeetje, dat is inderdaad wel een hele botte vraag. Botte vraag vraagt om een bot antwoord. Ik zou denk ik zeggen: 'Nee, ik ben per ongeluk op een vieze wc-bril gaan zitten!'
ja dat ze dat durfen vragen he! Gewoon erg! Ik heb het nog nooit gehoord! Wel een paar keer dat ze vroegen is het gepland? heel trots zei ik dan JAA! eN ook de vraag is het gepland vind ik trouwens al erg! Wat gaat jou dat aan!
Ach, ik heb de vierde op komst en zelfs mij wordt het gevraagd. Tegenwoordig zeg ik gewoon: "Hij stond beneden te pissen en ik stond boven te douchen en voila, daar was die dikke buik!" Alsof ik het voor elkaar zou krijgen om vier kinderen in vijf jaar te krijgen zonder vader.......... Tsss.............
Geef een gevat antwoord terug... Mensen zijn gewoon niet slimmer... voorbeeldje: Ja de Heilige Geest zelf!
Doen mensen dat echt . Belachelijk. Ik zou gewoon vragen of ze weten wie hun vader is. Maf zijn ze. Al zou iemand het zich afvragen, dan stel je die vraag toch nooit hardop aan iemand?!
Ohhh TE irritant zeg... Ze vroegen dat niet aan mij, maar wel vaak of ik nog samen was met de vader (we hebben al 5 jaar een relatie maargoed) Het ergste bij mij was dat er mensen vroegen (zelfs toen mijn zoontje al een paar maanden was: Heb je er geen spijt van dat je het hebt gehouden? ~!@#$%^&*(!@#$%^ Wat denken ze wel niet?!? Alsof ik niet de gelukkigste moeder op aarde ben met mijn ventje, net als iedere verse moeder!
ja cossy dat zijn dingen .... die krijg ik nog vaak te horen en helaas.. jonge moeder worden heeft zijn ding Ik word NOOIT serieus genomen.. 3jaar gedaan om mijn zoon uiteindelijk de stempel te krijgen voor adhd.. altijd was het ACH ZE KAN HET NIET AAN... KRIJG JE ALS JE JONG MOEDER WORD kreeg bij hulp vragen ook de vraag.. ZULLEN WE U ZONEN TIJDELIJK MAAR UIT HUIS PLAATSEN? WTF... ze blijven hier... en eindelijk na 3jaar krijg je na een jaar te horen zware ADHD... GRRRRRR je zal nooit serieus genomen worden.. hoe goed je voor je kind bent... hoe zorgzaam je bent... ze begrijpen niet.. zodra je zwanger bent , al een moeder bent! vind hhet erg jammer, dat het zo aan toe gaat! ALSOF IK VRAAG AAN EEN MOEDER VAN 35 ... GOH HEB JE JE POEN BINNEN GEHAALD? BEN JE NU HOGER OP GEKLOMMEN? blablabalbal sorry kan me aan VELE dingen me kapot ergeren.. terwijl mijn oudste nu bijna 10 is! (een boze moeder die al 10/11jaar de pleuris krijgt aan akelige personen die NIET na kunnen denken! over wat ze zeggen!)
Hier aan mij hebben ze dat ook gevraagd en of mijn vriend nog wel bij me was.. ons zoontje is helaas overleden en nu krijg ik van sommige mensen te horen; misschien is dit wel beter zo.. Grrrrrr word iedere keer weer boos.. sommige mensen..
wat een stel misbaksels... dat ze dat uit een STROT kunnen krijgen! :x :x dat slaat ECHT ALLES zeg! belachelijk! weet je wat beter is? dat die mensen GAUW hun mond dicht houden!
Ik krijg ook regelmatig te horen; "Kan je het niet beter weg laten halen?" En dan denk ik.. Waarom? Omdat je weet dat ik 19 ben? Je weet niet eens dat mijn (bijna) man 30 is.. En dat ik een dak boven mijn hoofd heb... Heb laatst zelfs gehoord van iemand op MSN: "Nu ben je over die 12 weken heen. Nu kan het niet meer weggehaald worden. Ga je het laten adopteren? " Rot op joh!
ik vind het ook schandalig en ben ook ff uitgevallen tegen hem! \ hebben echt geen gevoel en verstand! waar bemoeien ze zich mee
Heb hier ook een paar keer de vraag gekregen of de papa er nog wel aan te pas kwam. En ook iemand die zei: "kinderen die kinderen krijgen... ze moesten ze allemaal steriliseren...
ik vraag me ook af waarom ze dat vragen zeker mensen die je kennen die zien toch al een tijdje je vaste partner neem ik aan langskomen (of zien jullie samen) Ik ken echter wel meerdere meisjes onde de 22 die werkelijk niet precies weten wie de vader is dus het komt wel degelijk voor natuurlijk maar om het te vragen poehee dan heb je wel erg lef hoor..