en, Weet je wie de vader is? !Hoe Durven ZE!

Discussie in 'Jonge moeders' gestart door FairyLaughs, 25 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonja165

Sonja165 Actief lid

25 feb 2009
    161
    0
    0
    Oh sorry ik heb hier geen woorden voor, wat ontzettend onadenkend van die mensen... Op zulke reacties zit je helemaal niet te wachten

Liefs Sonja

2. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    echt niet best, ze hebben wel lef dat te vragen. gelukkig heb ik dat niet gehad tijdens mijn zwangerschap.

laatst zit ik met een collega te praten zegt ie op eens. Ja jij zal het wel moeilijk hebben als alleenstaande moeder. Ik zat hem echt aan te kijken van: spoor je wel? ik ben al vijf jaar bij mijn vriend grrr

3. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Beter zo? Zijn ze helemaal gek in hun kop?! :cry:

4. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    Heej

Ik heb dat niet. ik krijg andere vervelende vragen. ik beantwoord ze niet meer;) is toch voor hun prive

Liefs Shirl

5. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja hier ook en zelfs nog wel t lef te zeggen dat ik maar beter een miskraam kon krijgen.
    Nu ben ik wel alleenstaand, maar wel geheel bewust, mijn kinderen zijn dus van een donor.
    Nou...dan heb je t helemaal verpest hoor haha

6. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hoi hoi ja ik had die vraag ookm ben je nog met de vader:( ik zo nee die is weg gevlogen zie je hem vliegen? ja domme vraag he of hun dat wat aan gaan
    en bij andeere dingen is hij de vader . nee ik heb hem zomaar van de straat geplukt om vadertje te spelen nou goed.
    dan zijn ze direct stil :D stomme mensen die dat vragen
    nu ook soms loop ik dan met me zoontje en zeggen ze is dat jou kindje . dan staan ze je raar aan te kijken en ik zeg wel eens neee die heb ik gejat nou goed .

ja wat denk je :( ze motten nie zo zeiken :D

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Wat een lef hebben mensen zeg.. en daarbij wat verschrikkelijk respectloos!

Leef en laat leven.

Zelf bij ons vragen mensen wel eens is het gepland we zijn in juni 2008 getrouwd en in juli was ik zwanger, we hebben het met 5 weken zwangerschap met lach van oor tot oor vertelt. Goh wat denk je? :rolleyes:

Ik gaf dan dus gewoon geen antwoord en laat ze verder ook links liggen.

8. SuLa

SuLa Fanatiek lid

14 feb 2009
    1.765
    1
    0
    Echt niet normaal dat mensen dat zo vragen. Ik zou gewoon een dom antwoord terug geven! Die van 'nee ik ben op een vieze wcbril gaan zitten' vind ik erg goed.

You go girl!

9. Shirl1987

Shirl1987 Actief lid

22 feb 2009
    235
    0
    0
    Verkoopster
    bengeltje86

sorry maar ik moet zo lachen om jou antwoorden.. ik kan daar best veel mee.. in die zin kan ik van je leren.. hahaha

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Hier ook! Ik was toevallig net getrouwd, net van huwelijksreis terug, toen ik een positieve test had. (waren al 1.5 jaar bezig) Was het een moetje?
    Is het gepland? Kom op, ten eerste gaat jou dat geen reet aan en ten tweede, ben getrouwd, 26, kom op? (niet dat het met 19 niet gepland kan zijn, maar bedoel even)

@ts... wat een belachelijke vraag! Waar slaaaat het op?

11. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    haha ja maar het is toch wat of niet :p :D:D ik ben dan ook eerlijk zeg dan ook zo waar het opstaat :p en vind het zelf dan altijd mooi als hun niets meer weten te zeggen want dan lach ik me rot als ik weg loop :D

12. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik denk niet dat dit zozeer met je leeftijd te maken heeft, maar eerder met het feit dat je geen vriend had op moment dat je zwanger raakte (dat denk ik althans)? Want ik denk dat 30 jarige deze vraag net zo goed kunnen krijgen als ze vrijgezel zijn en zwanger raken...

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ben alleenstaand.... en krijg ook zoveeel stomme vragen naar mijn hoofd....

Of al die achterlijke adviezen als je niet zo makkelijk zwanger wordt...

Mensen bedoelen het allemaal goed... de een nog beter dan de ander.. Ik weet het... Maar heeeeee.... zout op!
    Laten ze maar goed bedoeld weg blijven... heb ik veeeeeeeeeeeeeeeel liever ;)

14. machoangel

11 okt 2008
    31
    0
    0
    Hier ook van die maffe vragen en opmerkingen.

ben inmiddels zwanger van ons 3e kindje en toen ik het bekend maakte was er zelfs een doos bij die het lef had mij een miskraam toe te wensen.

Als ik bevallen ben en weer snel op de been ben zal ik eens ff langs gaan. gggrrrrrrrr.

Jaloezie heet dat wat dat soort mensen doen, de vragen die ze stellen

15. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Helemaal mee eens. Bengeltje, heb je nog een suggestie als mij WEER eens gevraagd word of de tweede gepland is en of ik er wel blij mee ben?

Want tja, kindjes kan je zo makkelijk plannen, en ik voel me heel ongelukkig :rolleyes: ;) .

16. Mazz

Mazz Actief lid

26 dec 2008
    159
    0
    0
    Ik zeg helemaal NIET dat je met iedereen het bed in duikt.
    Maar als zelfs je familie leden vragen of je weet wie de vader is dan ga ik er vanuit dat je geen vaste relatie hebt.
    Zij kunnen toch niet weten met wie je het allemaal doet. Dus ook niet met hoeveel.
    Als jij maar 1 partner heb (wat ik wel uit je verhaal op maak) dan is het voor jou duidelijk maar voor hen misschien niet?

17. Simba

Simba Fanatiek lid

21 jun 2006
    1.129
    19
    38
    Misschien is dat niet voor iedereen duidelijk, maar is dat nodig dan? Heeft iedereen (ook al zijn het ooms of tantes) het recht om te weten wie de vader is? Ik vind het een hondsbrutale vraag! Het gaat anderen, volgens mij, gewoon niks aan...

18. Saaya

Saaya Niet meer actief

Nou, als ik het zo lees hebben degenen met al jarenlang een vaste partner die vraag ook gekregen :rolleyes: dus denk dan eerder dat die mensen als het bekenden zijn gewoon blind zijn blijkbaar..

Dat mensen zoiets kunnen vragen!

Ik heb een module zwangerschapsechografie gevolgd, en daarin hebben we ook zwangere vrouwen geechoed uiteraard. Ik vond het zo leuk dat ik iemand van mijn leeftijd tegen kwam! :D Ze was zwanger van een heel 'fototgeniek' kindje, we hebben enorm gelachen en veel mooie plaatjes gemaakt. Heb echt veel geleerd ook hoor, die dag ;) niet dat jullie denken dat ik niets heb gedaan dan babietje kijken(a). :)

19. sheila1986

sheila1986 Actief lid

7 aug 2008
    196
    0
    0
    Ik vind ook dat het niemand wat aangaat..! pff hoe durven ze het te vragen! k ga er niet eens meer op in als ze iets vragen.. word er zo moee van

20. Mazz

Mazz Actief lid

26 dec 2008
    159
    0
    0
    Ik vind het ook een brutale vraag. Maar als ze oprecht niet weten wie de vader is.... het lijkt me toch geen klein detail?
    Ze heeft niet echt duidelijk geschreven hoe die situatie is.

Maar als het algemeen bekend is wie jou partner is..... dan vind ik inderdaad een belachelijke vraag!

Deel Deze Pagina