Ik heb t vermoeden dat onze dochter koemelkallergie heeft. Ze heeft enorm veel symptomen die hierbij passen. Nu vraag ik me alleen af of kinderen met koemelkallergie ook betere dagen er tussen hebben. Ze huilt heel veel en slaapt heel slecht maar er zijn ook dagen dat t beter gaat terwijl ze flesvoeding krijgt en dus iedere dag hetzelfde. Ik zou denken dat als t om KMA gaat dat ze daar dan iedere dag last van moet hebben of en ik dat niet goed?
extreem last van krampjes en huilen (hele dag door) Veel scheetjes laten Onrustig drinken Reflux achtige klachten (veel hikken, slikken, zurig ruiken) Veel niezen/vol zitten (al paar weken) Voorkeurshouding Ze groeit overigens wel goed en heeft geen eczeem. Wel witte en rode 'pukkeltjes'.
Beste Luvv, Een aantal dingen klinken als zaken die meestal komen kijken bij een baby van iets ouder dan een maand. Maar als je toch je twijfels hebt, dan zou ik het zeker overleggen met je huisarts. groet, Anne
Ok. Dus kan normaal zijn begrijp ik? De piek van krampjes ligt rond de 6 weken toch? Ze is wel met 38 weken geboren. Weet niet of dat verder nog uitmaakt? Klachten zijn begonnen toen ze twee weken oud was.
Beste Luvv, Ik zou zeker even contact opnemen met jouw huisarts. De symptomen komen vaak voor bij kleine kindjes, maar het is niet nodig dat jouw dochtertje zoveel huilt. Groet, Anne