Meiden! Omdat iedereen bij hoog en bij laag beweert dat we dit keer echt een jongetje krijgen....ben ik alvast aan het nadenken over jongensnamen. De enige suggesties tot nog toe: - William - Julian Maar meer ideeen zijn van harte welkom!! De naam moet passen bij R.osemarijn en bij L.ouise.. Erg benieuwd!!
Ik moest ook meteen aan Olivier denken, erg leuke naam vind ik dat (net zoals Rosemarijn en Louise ). Verder misschien: Bastiaan, Julius (vind ik zelf leuker dan Julian), Lucius, Pepijn, Hugo, Benjamin (maar zou ik alleen doen als dit jullie laatste kindje wordt ).
Matthijs Thomas Machiel Sebastiaan Alexander Christiaan Daniël Floris Thijmen Valentijn Jonathan Marijn
R.osemarijn, L.ouise & Floris Johan David Vincent Caspar Berend Tristan Wouter Victor Bastiaan Philipp Jacob Valentijn Oscar Henrik / Henry Quinten T(h)ijmen (al genoemd) vind ik ook heel mooi!
Mattias Alexander Anthonie Floris Florian Juriaan Hidde Marnix Pepijn Rogier Merlijn Laurens Lennard Tobias Abel Simon Simeon
Jonne Caspar / Kasper Ruben Joris Olaf Thom Martijn Jochem Wessel Tobias Axel Melle Marnix Joppe Tiemen Jelte
Christiaan...ook mooi! Komt op de lijst. Nog meer leuke namen gezien, maar een hoop zijn binnen de familie al weg gegeven....
Ik vind dat je dochters mooie name hebben wij hadden voor een jongen: julius. Ik vind verder ook leuk: Sebas Juriën Floris Florian Pepijn ( kan niet vanwege onze achternaam) Feije Oliver/Olivier Elmer