En wie gaat er dit jaar naar de jonge gezinnenbeurs?

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    En wie gaat er dit jaar naar de jonge gezinnenbeurs.
    Wij gaan 7 november, ik heb er nu al zin in :)
    Wat vinden jullie er eigelijk van? Daar ben ik wel eens benieuwd naar.

2. Pris

Pris Fanatiek lid

Wil je t echt weten??

Ik ben een paar jaar geleden geweest en ga echt nooit meer. Ik vond het echt geen leuke beurs. Veel te druk, paden veel te klein met kinderwagens. Stands waren niet bijzonder en de hal zelf stelde niet zoveel voor, erg klein en niet leuk aangekleed. Heb een paar leuke aanbiedingen gezien maar niet de moeite waard om voor naar Utrecht te reizen....Nee voor mij geen jonge gezinnenbeurs meer!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik wil wel graag, als laatste keer om het zwanger/baby gebeuren een beetje af te sluiten. Ben 2 keer eerder geweest en vond het altijd leuk. Hoop wel dat mijn man vrij gaat nemen (of hij vindt dat het kan ;)) want wil niet op zondag (te druk) en ga niet alleen met 2 kids!

4. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Ik ben vorig jaar voor het eerst geweest,
    vond het wel wat tegen vallen maar ook wel weer heel
    gezellig en een beetje mensen kijken is ook leuk haha

Ik zou graag weer heen willen,
    maar denk dat ik het maar niet doe aangezien ik
    de 12e van november ben uitgerekend! haha
    Als het nou hier in de stad was was het weer anders.

5. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik ga met mijn zus schoonzusjes en moeder, de kids laten we gezellig bij de papa's :)
    Ik ga onze dochter echt niet meer daar naar toe nemen.
    Het gaat er ons om dat we weer eens gezellig een dagje uit kunnen.

6. Djamila

Djamila Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.221
    3
    0
    Ik ben er nog nooit geweest en ben het ook niet van plan. Ik hoor vaak dat het daar zo druk is en dan vind ik er niks aan.

7. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.110
    1.795
    113
    Kraamverzorgende
    Ik wou gaan maar denk dat ik maar moet wachten tot de 9maanden beurs of volgend jaar. Mannetje is nog niet geboren en ze gaan hem maandag uiterlijk halen maar laat mijn mannetje van amper 2 weken echt nog niet thuis (had gehoord dat het amper te doen is met een wagen dus meenemen is geen optie) en denk niet dat ik de puf heb om te gaan. Jammer maar februari is ook niet zo ver weg meer ;)

8. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Ik ga op de vrijdag met m'n vriendin. Lekker een dagje weg met z'n 2-tjes. Kids de hele dag op het KDV. Neem ze echt niet mee, veel te druk voor ze.

9. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    En is er vandaag al iemand geweest van hier?
    En hoe was het, was het de moeite waard of viel het heel erg tegen.
    Wij gaan namelijk zondag.

10. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Wij gaan morgen! Moeten helemaal uit het noorden van het land komen, dus ik hoop dat het de moeite waard is.

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    ben vandaag geweest (jaja, 35 weken zwanger, anderhalf uur rijden:)) En het was echt heel leuk!!!! vond alleen het kaartje een beetje prijzig, maar er waren ook acties voor korting.
    de beurstas is echt saai!

een tip: 7x de ouders van nu of een ander tijdschrift voor 25 euro! INCL: een waardebon van 25 euro voor de prenatal/ simplycolors. Leuk toch?? (en je kreeg er nog een leuke tas bij ook!)

Als je langer dan 3 uur geweest bent (parkeren) ga dan niet in die enorme rij bij de betaalautomaat staan, maar koop dan een dagkaart, net zo duur en scheelt een half uur wachten, hihi..

Verder niet echt aanbiedingen gezien die de moeite waard waren (ja, aambeiendoekjes, altijd leuk) maar wel leuke dingen gespot!
    het was vandaag nog niet zo druk, prima te doen eigenlijk!

12. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wij hebben 2 gratis kaartjes en gaan met de kinderen. ach we zien wel, als het niet te doen is, druk of met de kinderen gaan we weer. hebben er iig wel zin in.

13. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Ook vandaag geweest, vond de stand achterin heel goed, veel lakentjes, dekentjes etc voor weinig geld. Ik denk restanten van Jollein enzo, maar heel goed! Ben heel blij scheelt toch een hoop, al helemaal met een 2ling op komst!

Verder vond ik het erg leuk, wil ook wel naar de 9 maanden beurs, maar dan ben ik of net bevallen of aan het bevallen.. niet heel handig... Maar vond het een erg leuk dagje heb heel veel gescored!!

14. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.201
    113
    Brabant
    ik weet (denk ik) welke stand jij bedoelt, maar ik vond de kwaliteit van de wiegendekentjes echt slecht. Die plozen (is dat een woord?) heel erg. Jammer, want geen geld!

15. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Hi mieden.

Ik ben ook vandaag geweest, meteen om 11 uur. Hoezo nauwe gangpaden en top drukte. Nergens last van gehad. Ik heb mijn zoon ook thuis gelaten. Lekker in mijn eentje rond kijken. De aanbieding van de tros vond ik wel leuk met die enorme bumba knuffel. Helaas heb ik die stand met lakens niet meegepikt.

16. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Ik ga zondag met een vriendin. Kreeg mn mannetje niet meer mee ;) Die heeft al een keer die "hormonen-hel" zoals hij het zelf noemt, moeten meemaken. Ik heb er wel zin in. Ook onder het mom van het afsluiten van de baby-periode ;)

17. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik ga zaterdag met m'n schoonzus, zonder de kinderen, ik heb er zin in!

18. nou even een trotse mama uithangen... (en daar gaat mijn anonimiteit...) maar mijn kleine Timo hangt MEGA groot op de Intertoys stand.....

19. Ik ben dus vanavond geweest.. wat een rust !! Heerlijk zeg.. en moet bekennen .. we hebben niet overal gekeken.. maar een gratis slab (vsm stand) en een gratis sanex (sanex stand) Ohja en een gratis knippie gingen we weer naar huis na een uurtje en hadden we alles wel gezien! Konden nu natuurlijk zo overal doorlopen!

20. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    ik vond 'm dit jaar erg tegen vallen! trouwens in tegenstelling tot andere jaren, toen vond ik m namelijk veel leuker...

Deel Deze Pagina