hey meisjes, mijn zusje gaat in mei trouwen en aangezien ze met druk heeft verteld dat ze GEEN vrijgezellenfeessie wilt. heb ik maar besloten dat ik samen met mijn moeder en zusje aan weekendje ga shoppen ipv een vrijgezellenfeest. nu is alleen mijn vraag waar ga ik heen met hun? welke stad zeggen jullie is zaterdags en zondags helemaal te gek om heen te gaan in een hotelletje en daar te gaan shopen twee dagen! gr kim
Wil je in NL blijven of mag het buitenland? Van verhalen (helaas geen ervaring) schijnt london voor shoppen leuk te zijn. Helemaal in deze tijd voor kerst. Verder in NL, tja ligt beetje waar je van houdt. Amsterdam altijd leuk, misschien met uitstapje naar de kust (weet niet waar je woont) Zelf hou ik ook wel van Limburg en verder naar beneden (belgie, antwerpen) Leuk idee hoor!
antwerpen vind ik te ver weg voor een dag of twee! en rotterdam trekt me niet zo! roermond nog niet over nagedacht! dus ga even googelen
ik woon zowat naast amsterdam hihihihihih en aan het strand dus dat word hem niet. hahahahahahahahahaha. antwerpen vind ik wel helemaal te gek maar toch........................ hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm toch maar eens nadenken! we hebben allebei kids en willen maar een nachtje weg van huis anders missen we onze kroos te veel hihihihih en london zou ik dan veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel langer heen willen!
Haha, nee snap dat Amsterdam en kust dan geen leuk idee zijn Verder (dichter) bij huis zou ik dan zo niet weten. Of misschien de veluwe op, zaterdag shoppen, en daarna na een thermen/spa achtig iets? Lekker eten, lekker verwennen en dan zondagavond weer naar huis?
mijn moeder zou je geen groter plezier doen maar ik wil dus echt niet met mijn blote gat in de sauna bah bah bah! maastricht heeft die elke zondag koopzondag?
ik zal er even bijzeggen. het word januari of februari want mijn zus en ik zijn allebei kapster en kunnnen in december absoluut geen vrij nemen!
ja is voor ons 2,5/3 uur rijden. is wel erg ver voor een nachtje!al zou ik het niet zo erg vinden maar zusje en mama wel ben ik bang!
Ik zou dan voor den haag gaan. Lekker slapen in van de valk in nootdorp en dan met de trein naar de stad
Den Haag! Leuke stad, je kunt er lekker shoppen... Misschien nog ff naar Scheveningen. Daar vermaak je je echt wel 2 daagjes denk ik en het is lekker dichtbij! Ik denk dat Maastricht net zo ver is als Antwerpen voor jullie
oeps is dat zo? hahahahahhahaha ben topografisch zo goed aangelegd hahahahahahahahahaha nou ik zal het hier eens in de groep gooien! misschien word het dan toch antwerpen! mijn moeder had het over groningen! is dat ook leuk? weet iemand trouwens wanneer de uitverkopen beginnen? dan gaan we dan ongeveer heen!