En wie gaat er dit jaar naar de jonge gezinnenbeurs?

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal26, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. willet

willet Fanatiek lid

2 nov 2009
    1.149
    0
    0
    pOeh hee hier echt drama gisteren..toen wij aankwamen rond een uur of 2 was het meeeega druk,leek wel wandelwagen-hindernisbaan pfff humpy vond er ook niks aan..dronk niet sliep niet en zwaar overprikkeld :( heeft nu een Bumba trauma ;) nee dat doe ik mijn kleine manneke nooit meer aan (en mezelf) de lakenstand was wel goed ja..en sanex echt gratis zonder addertjes onder 't gras,en verder was het buiten alle kinderdrama's om en toen het iets rustiger was wel gezellig.Zonder kinderen volgende keer!!!Als ik al ooit nog ga:)

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik was daar gisteren en zag zoiets stoms! Een baby in de kinderwagen (buggy, niet bak) die topzwaar was aan de handgrepen, omdat moeders die vol had gehangen met allerlei tassen. En natúúrlijk kiept de boel achterover. Alles op de grond, kind huilen.
    Dat kun je toch verwachten!
    Het was volgens mij ook geen nieuwe moeder, want er liep nog een peuter bij. Die kan ook van iemand anders zijn geweest, maar dan nog....

Was iets na vieren, bij uitgang oost.

3. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Ja had ik vorig jaar ook al eens gezien.
    Moet zeggen wij kopen of de beurs ook altijd echt veel, voor mij en mijn vriendin is het echt een dagje uit. Wij gaan lekker met de trein, in de trein bekijk ik t beursboekje altijd uitgebreid, ik laat me op de beurs altijd masseren, vorig jaar een complete make up behandeling gehad (en mooi dat het was, jammer dat ik het bij mezelf weer niet voor elkaar krijg natuurlijk) ik heb toen twee leuke workshops gevolgd, dit jaar krijgen de kids van mij in dec. een nieuwe slaapkamer dus ik ga daar weer inspiratie opdoen, en ik houd wel van koopjes en sluit ook wel wat abonnementen af, zo vind ik het tros abonnement erg leuk, want voor 6 euro krijg je een leuk cadeau (vorig jaar zo'n bumba circus en je kon uit andere dingen kiezen) en je krijgt het gehele jaar door kortingen bijv. voor de efteling, voorstellingen enz.
    Voor mij altijd een erg leuk dagje uit!

4. dolfijn

dolfijn Bekend lid

25 sep 2006
    522
    0
    16
    Deventer
    Ik ga zo lekker slapen, want morgen ga ik met een vriendin naar de beurs. Uurtje met de trein dus gaan al optijd weg.
    Ik heb de kaartjes gewonnen via een wedstrijd van KINDEREN. (met interieuradvies). Ik heb er heel veel zin in. Gaan lekker zonder de kids. Kletsen, lachen, en heerlijk veel geld uitgeven.

Gr. Dolfijn

5. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Wij zijn donderdag geweest, drukte viel mee in vergelijking met de 9 maanden beurs, maar vond er eigenlijk niet zoveel aan.
    Heb uiteindelijk ook niet zoveel gekocht.

Deel Deze Pagina