En wie zit er weer beneden??

Discussion in 'Baby en dreumes' started by souries, Apr 12, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nati

Nati Niet meer actief

Zoiets wou ik eigenlijk ook zeggen.
    Helemaal mee eens dus!

2. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

Mar 9, 2008
    4,888
    1
    38
    Zaanstreek
    Helaas ben ik hier in huis ook altijd de sjaak.
    S' nachts eruit bij huilbuien of andere ellende en in de ochtend ook altijd.
    En manlief dan klagen dat ik zo vroeg naar bed toe ga;)

3. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

May 21, 2011
    2,278
    1
    0

Ik snap je eerste post hoor, soms gaan dingen zoals ze gaan maar dat wil niet zeggen dat je er niet van kan balen.
    Mijn man is niet te beroerd om op te staan maar als ik dan een halve dag een lamlendige vent om me heen heb omdat ie niet goed tegen slaapgebrek kan, ga ik er net zo lief zelf uit.
    Dag nog een beetje doorgekomen?
    Gelukkig is het niet elke dag zo, ik lees hier wel eens verhalen....

4. Averlhach

Averlhach VIP lid

Mar 26, 2011
    8,809
    1,014
    113
    Female
    Drenthe
    In mijn ogen is het simpelweg duidelijke afspraken maken.
    En hij slaapt door? Dan maak je hem toch wakker? Doe je dat niet dan is dat jouw keuze ;)

Hier gebeurd het de ene keer dat ik er vaker uit ga en de andere keer hij. Maar het ligt ook niet op een weegschaal.

5. Purk

Purk Fanatiek lid

Nov 19, 2013
    3,189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier heus geen perfecte relatie, maar als ik er 's ochtends vroeg uit moet en mijn man niet, dan lijkt het me gewoon logisch dat hij 's nachts opstaat. Wordt hij niet zelf wakker? Dan maak ik hem wakker. Geen discussies voor nodig midden in de nacht.

6. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    ja gelukkig wel. leuke meeting gehad met dames van het forum, dat hield me wel wakker. eens zien hoe het vanacht gaat ;) de avond was in ieder geval weer lekker overstuur. zullen het tandjes zijn? hij poept ook de hele dag door...

7. Koekie1

Koekie1 VIP lid

Jul 31, 2013
    5,678
    2,001
    113
    Female
    Hier ga ik er ook altijd uit. Nou slaapt ze 's nachts nog naast ons en ook wel door maar rond 7 uur wil ze graag aan de dag beginnen en een flesje melk.
    Voordat ik ml zo'n bed uitgewerkt zou hebben ben ik alweer een uur verder en is hij chagrijnig. Daar begin ik niet meer aan.
    Dus vind het niet erg. Ben wel een ochtend mens. En als ik dan zo vroeg beneden zit met mn meisje op schoot terwijl de hele straat nog rustig is... dan kan ik de rest van de dag ertegenaan :D
    mijn kostbaarste bezit in mijn armen en niemand die dat op dat moment van me afpakt. Daarvoor wil ik graag iedere ochtend vroeg opstaan. En oh, wat mist ml toch een hoop door in zijn bed te blijven liggen :D

8. Zoe123

Zoe123 VIP lid

Feb 9, 2013
    11,808
    5,944
    113
    Female
    Inderdaad......"jij bent altijd moe,gezellig hoor..".
    Nou staat ie wel op als ik het vraag,maar na 3x porren ben ik dan zo wakker dat ik denk ja laat maar ik ga wel..
    ;)

9. Fietwordtmama

Fietwordtmama Niet meer actief

Je zou je ook kunnen afvragen waardoor hij zo onzeker is geworden. Als de verzorging steeds bij jou ligt dan weet hij die dingen idd niet. En als jij dan meteen reageert door het over te nemen, dan leert hij het dus nooit en voelt hij zich nog meer de onhandige sul. En dat is kiling voor zijn initiatief. Doorbreken dus!

Hier is de taakverdeling ik de baby (geef bv, dus moet er dan toch uit) en hij de oudste (vroeg wakker in weekend en regelmatig groeipijnen in de nacht. Soms ook bedplassen nog. Wel lekker voor mij. Zitliever met baby aan de borst dan met een nat bed:p

Maar de dag erna.... Dat gezucht en geklaag! Heel irritant. En dan komt er dus echt niks uit zijn handen. Met als gevolg dat huishouden ook in het honderd loopt, want dat trek ik echt niet alleen.

10. dds

dds Fanatiek lid

Jan 1, 2009
    3,936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe

Idem! Ik vond het altijd sneu voor mijn man, hij maakte die magische momenten niet mee (nu voel je je natuurlijk niet zo, maar wacht maar tot ze groter zijn)

11. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

Dec 21, 2011
    2,624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Herkenbaar!

12. frannie82

frannie82 VIP lid

Nov 28, 2010
    10,407
    2
    38
    Zooooooo herkenbaar! Hij hoort NIKS en ik lig mezelf op te vreten. Afgelopen week had ik eerst de oudste met een nachtmerrie en toen zij stil was werd de jongste huilend wakker. En dan 's morgens zeggen moe te zijn....
    Nee ik ben niet moe zeg ik dan. Maar alleen de halve nacht met de meiden bezig o grrrrrrrrrrr.
    Binnenkort moet ik na jaren weer eens de nachtdienst in.
    In het weekend....
    Ik benieuwd........

13. shaantje

shaantje Fanatiek lid

Feb 8, 2007
    1,332
    0
    0
    Hier ook regelmatig ;)!
    Meestal is de rolverdeling goed verdeeld, maar soms geraakt hij gewoon niet uit zijn bed... Als Siënna 's nachts geregeld wakker word omdat ze haar tutje kwijt is etc. dan proberen wij om en om naar haar toe te gaan. Maar soms slaapt hij zo diep dat hij het gewoon niet hoort, onvoorstelbaar dat je door het gehuil heen kan slapen, maarja ;). Dan ga ik er maar uit... En dan zegt hij de volgende ochtend, Oh ik heb goed geslapen... Als ik dan vertel dat ik er wel een aantal keer ben uitgemoeten. Oh, niet gehoord. En als ik dan moe ben 's avonds dan snapt hij dat niet, mannen :D. Maar ik zeg het, heb geen klagen hoor! Meestal komen we goed overeen en als ik echt te moe ben om eruit te gaan, dan por ik hem en dan gaat hij er wel zonder mopperen uit ;).

14. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    ml gaat er vanacht uit zegt hij, haha ik ben benieuwd. vanacht zeven keer heen en weer gelopen en 's morgens zegt hij: hij kwam lekker laat vanmorgen! overal doorheen geslapen!

15. edelweiss

edelweiss VIP lid

Jan 24, 2013
    7,328
    474
    83
    Waarom ben je dan een moraal ridder als je het samen doet?

Mijn man werkt 3 dagen van 5 tot 17 en dan 3 dagen van 17 tot 5. Maar toch gaat hij er ook uit en doet hij ook alles in zijn macht. We hebben hier al 2,5 jaar niet meer 1 nacht door geslapen samen doen is dan wel de sleutel laten huilen doen we alle twee niet. Een mama kan het ook niet allemaal alleen die heeft soms ook back-up nodig.

16. souries

souries Fanatiek lid

Sep 5, 2011
    2,578
    0
    0
    Zuid-Holland
    ik bedoelde meer dat je hier bijna nooit je frustratie even van je af kan schrijven zonder gelijk relatieadvies te krijgen.

ml heeft vanacht de nacht op zich genomen. hij werd precies 1x wakker haha, mazzelaar.

17. Fleur1984

Fleur1984 Niet meer actief

Heel herkenbaar. Soms slaapt ze ook slecht en zegt ie 's ochtends: Goh ze heeft toch goed geslapen vannacht, ik heb niks gehoord. Kan daar ook zo link om worden om die opmerking :x. Hij hoort 's nachts ook niks.

18. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    Dan helpt het natuurlijk als je het volledige verhaal vertelt :) Als je klaagt over dat jij altijd eruit moet en dat je man langer kon slapen maar dat jij toch met de kleine op zit, dan is het toch logisch dat sommigen hier vragen waarom de papa niet wat meer doet?

19. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    dat is hier nou ook altijd! pff. alsof die kleintjes het weten!

20. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

Jun 12, 2012
    3,201
    509
    113
    Whaha, ik ben de man in onze relatie.. ik hoor mijn dochter niet altijd :p dan zeg ik 's ochtends: goh, ze was wel erg rustig vannacht he.. of ze heeft geen nachtvoeding gehad, of wel :p schandalig he!! haha. Maar als ik werk moet ik ook om 5 uur mijn bedje uit, dus vaak ben ik dan de nacht erna gewoon zo moe dat ik in een coma lig ofzo. Zolang wij allebei genoeg slaap krijgen, zijn we allebei gezelliger :D dus daar houden we beiden rekening mee.

Share This Page