Druk met namen bezig. Blijft altijd persoonlijke smaak maar welke van deze namen vinden jullie het leukste?
Oooh dit is een moeilijke Lisa schrap ik al, ik heb niets met die naam... Liv vind ik net iets te kort. Isalie vind ik ietsje mooier dan Isa (lijkt me eerder een roepnaam). Mila en Zoë vind ik héééél mooi
Isa, Mila en Zoë staan dit jaar in de top 10, daarom zou ik daar juist niet voor kiezen. Liv en Lisa zijn de afgelopen tijd ook best vaak gekozen. Kortom mijn mening: een mooie naam die niet te vaak door anderen wordt gekozen.
Isa vind ik erg leuk! Ise vind ik nog mooier, klinkt net wat zachter, liever, maar die staat er niet bij, dus Isa!
Mila gaat dik aan kop Heb ook op 2 facebookgroepen deze zelfde namen gegooid en bij eentje gaan Isa en Mila gelijk op en bij de andere staat ook Mila dik bovenaan. Ik vind dat ook echt een hele mooie naam. Past perfect bij onze andere kinderen. (ook 4 letters en eindigend met een A, maar weer geen kwik, kwek en kwak idee ) Mijn vriend vind de naam wat minder en is gek op Isa. Dus ik word een beetje heen en weer geslingerd bij vooral die 2 namen.
Ze komen mij allemaal net wat te vaak voor maar ik vind ze allemaal wel leuk. Als ik echt moet kiezen zou ik Mila kiezen.