Ik denk gelijk aan Penny de Jager, waarom zou het voor een volwassen vrouw niet kunnen? Onze hond die we vroeger thuis hadden heette ook Penny Ik vind t een hele leuke naam hoor, gewoon lekker doen!
Ik denk ook meteen aan de Penny wafeltjes en aan de paarden boekjes, Ik vind het niks als naam eerlijk gezegd.
Ik vind het geen leuke naam... Maar hey, wat doet mijn mening er toe?! Het gaat er om dat jullie het leuk vinden!
Nee, echt een vreselijke naam. Vind het een beetje zielig voor je dochter als je haar zo noemt als ik heel eerlijk mag zijn Er zijn zoveel mooie namen...
Een hele bekende Griekse arts heet zo (Bekend onder de mmmeisjes die wat verder gaan in de onderzoeken in het buitenland )
Ik vind het leuk! En ook voor een volwassen vrouw, wat denk je van alle Truusjes en Fientjes die nu allemaal ook volwassen zijn? En dat het zielig zou zijn voor je kind vind ik een hele vreemde opmerking. Zou zo niet kunnen bedenken waarmee ze je kind zouden kunnen pesten als ze Penny heet. Je kind wordt eerder gepest als hij Joep heet omdat het rijmt op poep dan wanneer ze Penny heet en die wafels ook zo heten want dat interesseert kinderen niet.
Hou er rekening mee dat ze als ze ouder is haar naam misschien wil veranderen. Ik heb twee namen. De eerste nooit mooi gebonden (zacht uitgedrukt), maar door ouders gegeven. Tweede naam supermooi. En zo heet ik nu al een aantal jaar. Penny vind ik zielig voor het kind. Qua associaties (zijn we nog al een aantal), maar ook omdat ik het een draak van een naam vindt! Maar goed dat zullen sommigen ook wel van de door mij gekozen naam voor kindje vinden.
Oh nee vind het echt helemaal geen leuke naam. Moet inderdaad aan paarden denken en het is voor mij hetzelfde als je kindje 'Centje' noemen (Engelse Penny)
Ik vind het absoluut geen mooie naam. Doet me ook denken aan die paardenclub van vroeger ofzo, had je daar geen boekjes van? De Penny-club of iets? edit: Penny.nl - Het striptijdschrift voor de paardengek Ik had dus gelijk
Ik vind hem best leuk. Sluit me aan bij Zwangernr.6, ik dacht ook aan Penny de Jager, ooit wereldberoemd in Nederland. Zij is een volwassen vrouw.
Ik vind Penny een hele leuke en ook een normale naam. Elke naam roept wel associaties op, maar daar zou ik me niks van aantrekken.
Het is niet helemaal mijn smaak, maar als jullie het dè naam vinden, zou ik het gewoon doen. Ik vind bijv mijn eigen naam super bij mij passen, maar eigenlijk niet bij een baby of een kind. Maar ja, zo ben ik 35 jaar geleden toch geboren met die naam. Een naam groeit gewoon met je mee vind ik.
Krijg er echt zo'n meisje meisje gevoel bij,. Maar vind het wel leuk. En op elke naam is wel iets op aan te merken.