Hoi dames, 18april is mijn nod. Cyclus van 27 dagen en luteale fase van 13 dagen. ik dacht vanmorgen laat me eens een testje er tegen aan gooien, sinds paar dagen veel duizelig en misselijk en me darmen zijn van slag. nu kreeg ik een heeeeeel licht streepje echt tuur streepje. ik leek naar 5 min al dat streepje te zien. normaal zijn dezej testen van kruitvat bij mij omo wit! Wat vinden jullie er van? Bekijk bijlage 238015
als ik mijn scherm kantel lijk ik iets heeeeel licht voorbij zien komen. Maar ik zou nog even 5 dagen wachten voor de volgende.
misschien dinsdag of woensdag maar weer testen. heb die foto met me tel gemaakt dus niet zo duidelijk.. en aangezien het streepje maar heeeeeeel licht is!
Spannend! Op de eerste zie ik het wel meteen, al is het heel licht. Op de tweede zie ik iets heel vaags, maar twijfel of het net zo breed is als de C-streep. Morgen weer testen? Beter even een paar dagen wachten, maar dat zou ik niet kunnen. Mijn duimen draaien iig!
Op de eerste foto zie ik heel licht iets.Kan niet zeggen of hij positief is of niet. De andere bijlagen kan ik niet openen. Ik ben benieuwd naar je volgende testen
Zit te twijfelen of ik morgen vroeg nog een testje er tegen aan zal gooien of dinsdag ochtend! weet niet of ie morgen al donkerder zal zijn?
Ik zie ook heel licht iets! Zou morgen nog een.x testen met ochtendurine! Gave nagels heb je trouwens! Haha! Succes meid hopen dattie donkerder wordt!
Jaaaaa ik zie wat......enne die symptomen maakte mij ook dat ik deze laatste zwangerschap al zo vroeg testte.....hopend dat hij over een dag of 3 duidelijker is.
ik weet niet goed of ik iets zie... Ik zat al over mijn scherm te wrijven met een doekje om het duidelijker te krijgen hahaha Cool je nagels.. eigen of gel/acryl?
Ik had ook 4dgn voor nod een heel licht streepje ben gwn door gaan testen en werd met de dag donkerder Hoop voor je op een mooie knaller 1 van deze dgn
Bekijk bijlage 238190 hij is donkerder geworden, net getest! zal straks duidelijkere foto maken dit is met me telefoon gemaakt