Ik denk dat ik heel lichtjes een 2de streepje zie, zien jullie m ook? Ik heb sinds gisteren heeeeeeel af en toe wat bruinig bij het afvegen en soms ook lichtroze..misschien word ik toch ongesteld"? zie test: Bekijk bijlage 239068
Ik zie ook heeeeeeeel vaag iets! over 2 dagen nog een keertje testen... Of morgen ochtend met ochtend urine... Miss is het nog heel pril en heb je teveel gedronken. Groetjes
pfff dit is zoooo spannend, als ie echt posi is dan zou het betekenen dat ik gelijk weer zwanger ben na mn curretage Ik heb express niet veel gedronken Ik lees de laatste tijd veel dat de k2v5 vals positief aangeven...zul je net zien dat dit ook het geval is bij mij Ik wacht tot zaterdag, als mn ongie niet is doorgekomen dan gooi ik er nog een testje doorheen!
nou ik hoef echt niet mn oogjes samen te knijpen om hem te zien hoor...zaghet gelijk al dus alvast een voorzichtige gefeliciteerd!
Thanks voor jullie reacties meiden... Ik durf helemaal niet blij te zijn dus ik ga gwn uit van het negatieve...er gaat van alles door mn hoofd..vooral omdat ik gisteren en vanmorgen wat bruinigheid had bij het vegen, miss dat mn ongesteldheid nog gaat doorzetten, ik heb nog nooit zulke lichte testjes gehad namelijk. Ik wil nu wachten tot zaterdag met testen, of ik dat ga volhouden is nog maar de vraag...
ik zie m ook hoor!! Maar hoe zit het dan met hcg na curettage/miskraam? Is dat na een maand al verdwenen? Spannend, duim mee!
Ja ik heb al een negatieve test gehad, dus vandaar. Maar sowieso blijft hcg toch niet zo lang in je lichaam? Ik ben 19mrt gecurreteerd. Bij mn vorige MA was het na 2,5wk klaar met hcg
Hcg is meestal met 3 weken uit je lichaam, maar kan ook rustig 6 weken duren in uitzonderingsgevallen. Maar als je al een negatieve test hebt gehad, mag je ervan uitgaan dat alle hcg al uit je lichaam is, wanneer was de negatieve test?