Ervaringen met tele 2 alles in 1 pakket

Discussie in 'De lounge' gestart door Storm, 19 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Storm

Storm Niet meer actief

Iemand ervaring met tele2? voor bellen, internet en interactieve tv?

Wij wilden eigenlijk overstappen naar telfort (zitten nu bij ziggo) omdat we daar voor hetzelfde pakket een stuk minder zouden betalen. Maar dat is op onze postcode niet te leveren.
    Tele 2 levert wel. Nou heb ik ooit, een jaar of 15 geleden internet en bellen gehad van tele 2 en toen was het netwerk nog niet erg stabiel wat resulteerde in steeds niet kunnen bellen en duizenden keren modem resetten. Ik ga ervan uit dat het inmiddels toch wel iets verbeterd is.
    Iemand ervaring met tele 2? en tevreden of niet?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ken iemand die tele2 heeft en wel problemen heeft af en toe, verbinding valt weg (tv, internet) en dan is het maar de vraag of ie het vanzelf weer gaat doen of dat ze alles moeten resetten. Tele2 zegt dat dat verbeterd gaat worden binnenkort... maar ik zou het niet doen.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Erg tevreden over tele2. Heb geen alles in één pakket, maar wel internet en tv. En een mobiel abonnement.

4. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Hier alles in 1. Weinig tot geen problemen. En elk jaar bel ik ze als er een actie op de site staat, dat als ze mij als vaste klant willen houden ik ook de korting wil. Doen ze niet moeilijk over dus elk eerste half jaar betaal ik een stuk minder :)

5. barriewarrie

barriewarrie Niet meer actief

Hier alles in 1 gehad van tele2, wij waren erg blij dat we daar weg konden. Volgens de website konden ze bij ons leveren, maar dat was dus niet zo. Steeds weg vallende verbinding en veel resetten van de modem.

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier ook tele2 alles in 1. Heel tevreden over. Bijna nooit storingen. Bij UPC hadden we die veeeeeel vaker. Inderdaad gaan wij straks weer bellen voor korting.

7. mamsvanm

mamsvanm Actief lid

27 dec 2012
    431
    0
    0
    Jeetje slim bekeken zeg.... haha, dat ga ik ook doen, nooit over nagedacht :)

8. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben hier sinds oktober glasvezel van tele 2 en hebben al jaren bellen en onze mobiele abonnementen bij hun.
    Eigenlijk nooit problemen.
    Was ook bang dat wij de glasvezel kregen dat er dan ellende zou beginnen, maar alles gaat super. Zij bellen zelf af en toe voor een actie voor de mobiele abonnementen.

9. Marleen31

Marleen31 Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.586
    475
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik heb jaren Tele2 gehad, was altijd erg tevreden! Als ze eens sporadisch storing hadden kreeg ik dit ongevraagd vergoed. Klasse!
    Helaas konden ze me geen aantrekkelijke aanbieding meer doen en zouden we bij Ziggo goedkoper uit zijn.

Deel Deze Pagina