En zo kwam ik hier terecht...

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Bosmaan, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bosmaan

    Bosmaan Niet meer actief

    #1 Bosmaan, 5 okt 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2014
    Hai,

    De afgelopen weken heb ik met grote regelmaat dit forum afgestruind en net besloten dat ik mij eigelijk wel wil aanmelden, dus een account aangemaakt en nu ben ik hier om mij voor te stellen.

    Mijn naam is Minimiep, nouja eigenlijk dus niet... maar zit er niet op te wachten dat 1 van mijn vriendinnetjes die hier vast ook rond kletsen mijn naam koppelt aan mijn berichten:p Waarom niet....?

    Omdat ik liever mijn zeer prille kinderwens nog even voor mijzelf houd.

    Tot een paar maanden geleden heb ik namelijk tegen iedereen die mij vroeg of het nu niet eens tijd werd voor gezinsuitbreiding volmondig nee verkocht en uit volle overtuiging kreten gescandeerd als; Kinderen....echt niets voor mij! Klapperende eierstokken... doe niet zo idioot. Wat is er mis met Bewust Kinderloos?

    Toen mijn vriend mij twee maanden geleden na 15 jaar verkering en altijd volledig onverschillig tegenover wel of geen kinderen, ineens liet weten dat hij toch wel erg graag een kind van mij zou willen, schrok ik mij een hoedje... Eerst voelde het alsof er een stoel onder mij vandaan werd getrokken en vervolgens kreeg ik een kriebeltje in mijn buik...van blijdschap :(

    Een paar weken werd ik van het ene gevoel naar het andere geslingerd. Ik had gedachten als, is het echt wel ook een wens van mij, of voel ik me vooral vereerd en geliefd dat mijn super vriendje dit ineens met mij wil, en kinderen... wat nou als het tegen gaat vallen en wij onze super fijne relatie er mee naar de gallemiezen helpen.

    Uiteindelijk na een avond samen flink doorzakken en alle voors en tegens tegen elkaar af te wegen, toekomstbeelden te schetsen en fantaseren wat er dan wel niet uit ons zou kunnen komen, groeide het gevoel een kindje te willen en dat gevoel heeft zich in mij verankert om me niet meer los te laten.

    Vier weken geleden heb ik mijn Nuva ring verwijdert en een week later werd ik ongesteld. Sindsdien ben ik dus het internet aan het afstruinen op zoek naar informatie over mijn lijf en mijn vruchtbaarheid en zo kwam ik hier terecht....
     
  2. paula1984

    paula1984 Niet meer actief

    Welkom!
    Wat leuk dat jullie voor de eerste gaan.
    Veel succes en plezier in deze bijzondere tijd!
    Hopelijk vind je hier antwoorden op je vragen.

    Groetjes Paula
     
  3. Viveluna

    Viveluna Actief lid

    7 sep 2014
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heel leuk! :D..

    Ik hoor mezelf precies praten, alleen heb ik gevraagd aan mijn man om toch eerst te ontpillen om mijn cyclus een beetje in de gaten te houden vooraleer we er echt voor gaan.. ik heb ook altijd volmondig NEE gezegd! :D
     
  4. Miepske1980

    Miepske1980 Fanatiek lid

    29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Welkom hier! Het is een fijne site hoor! Veel lotgenoten en info te vinden :)
     
  5. Bosmaan

    Bosmaan Niet meer actief

    Bedankt!

    @viveluna ontpillen is een term die ik hier vaker voorbij hoor komen, wat is daar precies de reden voor? Ik lees nergens dat het ongezond is om direct na het stoppen met de pil, of in mijn geval de nuvaring, zwanger te raken, of zit ik hier naast?
     
  6. Bosmaan

    Bosmaan Niet meer actief

    Nog een vraagje, als nieuweling hier, merk ik dat ik het lastig vind om zomaar in te breken in de onderwerpen waar al honderden berichten in staan. Zo lijkt het me leuk om te kletsen met andere die net voor hun eerste gaan, maar de topics hierover gaan al best lang terug en als ik die dan terug lees, zie ik zowat alles al eens besproken. Voelt een beetje als spuit elf als ik dan wat ga vragen. Antwoorden vind ik wel, uniek in mijn ervaringen ben ik niet, maar het lijkt me wel leuk om er gewoon wat over te kletsen. Is het dan handig een nieuw topic te starten, of beter toch aansluiten op het bestaande topic?
     
  7. Bosmaan

    Bosmaan Niet meer actief

    Nou heb een topic gevonden die iets minder lang loopt en waar nog niet honderden berichten in staan :)
     

Deel Deze Pagina