En zo kwam mijn pakketje dus binnen...

Discussie in 'De lounge' gestart door Chaea, 21 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Within

Within Niet meer actief

Dat heb ik een keer gehad, dan zit er een sticker op van de douane zelf.

Je kan via de site van postNL je klacht indienen, en eventueel aangeven dat je graag gebeld wil worden voor toelichting. Ze nemen het wel heel serieus, hier is de postbode er om ontslagen..

2. Chaea

Chaea Niet meer actief

Nou had ik zelf maandag wat naar engeland gestuurd met track en trace en die kwam woensdag aan en dat was wel met postnl dus dat ging dus wel goed :O (naar mijn verbazing)

3. Chaea

Chaea Niet meer actief

ja klopt had er idd al naar gekeken maar het kon niet meer, het ging tot 4/5 uur volgens mij en zou dan dus maandag gebeld kunnen worden, of donderdag oid. (vanwege kerst)

4. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

het is gewoon bespottenlijk
    hoe goed je ook je envelop voort verpakt ze worden gewoon open gesneden of kapot gemaakt gewoon absurd hoe ze alles doen voort bij postnl
    ik heb het helaas ook al een aantal keer mee gemaakt en mijn postbode zegt het zelf ook het is gewoon absurd hoe ze voort met post om gaan ;)

5. EnBee

EnBee Fanatiek lid

20 aug 2009
    1.147
    9
    38
    Ik heb laatst voor mijn bedrijf een grote bestelling gedaan met een waarde van meer dan 700 euro. Toen ik het binnen kreeg, was meer dan 90% uit het pakket verdwenen. Gewoon open gemaakt en de doos weer dichtgeduwd. Ik merkte het gelukkig gelijk al, omdat het gewicht niet klopte bij wat ik besteld had, en keek gelijk het pakket na. De factuur hebben ze wel mooi laten zitten. Gelukkig stond op de pakketzegel dat het gewicht 2750 gram was, en dit pakket was nog geen 200 gram. Heb m dus niet geaccepteerd, de verkopende partij heeft nu contact met post nl. Gelukkig had ik t gelijk door, alstoen hij de buren was bezorgd, kon ik nu 700euro betalen voor iets dat ik niet geleverd heb gekregen, want dan is het niet meer te bewijzen. Een hoop problemen al gehad met post NL maar dit vond ik echttt belachelijk.

6. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Mijn ouders hebben 2 weken geleden een doos. Van 8 kg opgestuurd naar Engeland voor me. Nog niet binnen. Van hot naar her gebelt staat die in een andere stad en ze weigeren hem naar me op te sturen omdat ze niet zeker weten of ik Umm ben aan de telefoon. Nu moet postnl het oplossen zeggen ze. Echt wat een k*t verzendingen van en naar Engeland! Vreselijk

7. Pleak

Pleak Fanatiek lid

30 mei 2011
    3.620
    218
    63
    zuid-holland
    Bizar zeg! Je hoort het steeds vaker! Dit zou toch niet moeten kunnen! Zo durf je straks niks meer te versturen en/of bestellen :(

8. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ja zo werkt dat niet want dat had je pakketkoste moeten betalen ik heb het zelf ook wel eens gehad met een jasje... zat ook ziets scheur in verpakking..

Maar als de spullen niet stuk zijn zou ik me er niet zo druk om maken moet ik eerlijk zeggen... er zijn ergere dingen in de wereld.

9. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ik ben ook echt bang dat ik me pakketje kwijt ben..Het erge is er zitten uggs in voor de baby!!! Ik baal daar echt van :(

10. Chaea

Chaea Niet meer actief

Ik maar me eigen dus wel druk omdat er ''als het goed is'' 3 cadeautjes in horen te zetten en er zaten dus 2 in, vandaar dat ik mij eigen druk maak, want als dit werkelijk door de brievenbus komt dan maak ik me idd niet zo heel druk over, had het wel fijn gevonden als er een briefje bij zat (oid) met er in dat het door de brievenbus komt. Ik heb nog geen email terug gehad van mijn vriendin over de inhoud, ik verwacht die vanavond pas. Als er idd 3 cadeautjes in horen te zitten dan is er gewoon wat uit gejat.

@Umm Dat is idd erg rot :( wat ik persoonlijk altijd heel vervelend vind, is dat het dan een pakketje is waar je juist zo erg naar vooruit kijkt en het dan niet aankomt, is dan zoeen grote terleurstelling :(

11. UmmAbderrahman

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja precies! En dat was met dit pakketje..Baby dingetjes en allerlei Nederland eten waar ik al maanden naar verlang. Ze zorgen er maar voor dat me pakketje aankomt..Stel losers!

12. Chaea

Chaea Niet meer actief

Ja precies! Ik hoop het echt voor je dat ze kunnen regelen dat het alsnog aankomt. Ze kunnen toch niet zomaar een pakketje weigeren?

13. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.267
    1.031
    113
    Zuid-Holland
    ik had naar een nederlandse zwangere vriendin in amerika een zwangerschapsboek en een boekje voor haar zoontje opgestuurd......maar ze kregen alleen maar een lege doos!!!
    zo jammer

14. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Klacht indienen bij post nl. Ik heb het van de week ook gedaan en erin gezet dat ik gebeld wilde worden. De dag erna werd ik direct gebeld en kon mijn verhaal doen. Balen hoor. Ben erg slecht te spreken over post nl. Bij mij hadden ze boeken uit mijn doos gehaald en door de brievenbus gegooid. Vervolgens de doos met bon buiten laten liggen... Dit is nog maar 1 van de tig dingen die ik de afgelopen weken heb meegemaakt. Was het nu zat en een flinke klacht ingediend. Succes.

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

wat is dat zwarte stuk op de foto? heb je dat zelf gedaan?

16. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Bij belangrijke en/of waardevolle pakketjes gebruik ik alleen nog maar DHL en FedEx en postnl sowieso alles laten aantekenen met verzekerde waarde eventueel. Je betaalt wat meer maar dan komt het in elk geval ongeschonden aan.....en 100X sneller ook! :)

17. Fransa

Fransa Niet meer actief

Balen zeg. Dat hoort zo natuurlijk niet. Als het een foutje was geweest van de post had je 'em netjes dichtgeplakt gekregen. Heb ik ook wel eens gehad. Er zat zelfs een keer een excuusbriefje bij met de melding dat het in de sorteermachine was blijven hangen (is trouwens wel jaren geleden....)

Had eind november wat bij Bol.com besteld om hier naar FR te laten sturen. Is nooit aangekomen... Vanaf 2 weken niet ontvangen gebeld, na 3 weken niet ontvangen mn geld terug gekregen.

Kan natuurlijk hier in FR zijn misgegaan maar ik vertrouw de Franse post beter dan die in NL. Rond Sinterklaas 2x trouwens een pakje per post gehad uit NL die door de douane was open gemaakt. Netjes weer dichtgeplakt met een douanesticker erop. Maar waar dat pakje van Bol is gebleven....

18. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben dat gehad met geboortekaartjes. Sommige mensen kregen ze niet, opgescheurd of alleen een envelop... Te erg voor woorden!
    Ik heb ook geklaagd, en zelfs om vergoeding gevraagd maar er gebeurde niets hoor. Was allemaal overmacht..

Maar ik zou zeker klagen, kun je vast op de website vinden hoe en waar je dat moet doen.

Ik hoop dat je alles wel hebt gekregen!

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Belachelijk! Klacht indienen hoor!

Kan via site zelf, heb het voor het werk ook eens gedaan. De postsorteermachine van PostNL overschreef de postcode die wij erop schreven, waardoor de post niet op het juiste adres terecht kwam. Niet 1x overigens, nee joh ben jij gek! Dat heeft een half jaar geduurd!

20. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.089
    204
    63
    NULL
    NULL
    Ik stuur postnl inmiddels iedere week wel een klacht over post of pakketjes die stuk zijn, niet aankomen, weken later aankomen enzovoorts!! Het is hier sinds augustus echt prut!!

Deel Deze Pagina