En even een handdoek onder in de kattenmand leggen, dan schuift ze niet zo (had ik op FB ook gezegd hihi, ben alles dubbel aan t typen, heb niks beters te doen )
whahahaha ja echt het zit hier te stampen en bij gebrek aan een naam roep ik de hele tijd "nijn doe is rustig!!!!" pffff echt ik krijg alweer reacties dat ik het altijd wel voor elkaar krijg om mezelf in de nesten te werken....
hebben een klein beetje gegeven kijken wat ze gewend is te eten want tja ook dat weten we nu niet he... peterselie kent Nijn niet
Ja doen we ook... vriend en ik hebben zelf konijnen gehad ikzelf 3 en hij ook zoiets... maar dank je wel voor je raad misschien is er inderdaad wat veranderd in de afgelopen tijd...
Dierenambulance is hier anders dan het noodnummer van de dierenarts.. Wij hadden eens een hond gevonden, dierenambulance wilde niet konen, dierenarts gebeld en die heeft toen alles geregeld. Moet er wel bij zeggen dat dat een geweldige vent was..
Van een gevonden konijn weer afkomen is ook niet zo eenvoudig meer: mijn moeder vond 2 winters terug net voordat het heel koud werd ook een tam konijn. Dierenambulance wilde hem niet, dierenassiel zat vol, opvang in de buurt moest ze voor betalen om het konijn te brengen. Mijn moeder heeft het konijn dus nog steeds . Paar jaar terug kwam er eens een tam konijn onze tuin in gehuppeld. Nachtje opgevangen en volgende dag bij een opvang in de buurt gebracht waar hij een leuk nieuw huisje heeft gekregen. (opvang was gestopt toen mijn moeder het konijn vond). Goed dat je hem hebt opgevangen! leuk beestje
Lieve meiden, Dankzij Doula een hok te leen gekregen waar ons Nijn heel blij mee is!!! Meid je bent geweldig!!!!! Nijn en wij zijn je zeer dankbaar!!! liefs Ukje
Even voor degene die zo lief hebben meegeleefd met "gevonden voorwerp" Hier is ie in zijn tijdelijk onderkomen met dank aan Doula!!
Ja beestje is nu heerlijk rustig we hebben een handdoek over de kooi gelegd zodat hij heerlijk in zijn eigen beschutte wereldje is... Verder blijkt hij behoorlijk ondervoed te zijn wat dan wel weer kl*te is serieus ik kan er niet aan wennen dat mensen dit dieren aandoen gevonden voorwerp is zo tam als maar kan zodra je hem op zijn koppie aait gaat ie voor dood liggen en begint zowat te knorren hihi... Nu maar even gaan kijken hoe we het gaan doen... aan de ene kant ben ik nu al gehecht aan het beestje (ja ik hecht heel snel aan dieren) maar aan de andere kant dilemma 3 katten een uk op komst en dan nog een konijn... gaan we dat trekken??? Ik ga maar eens een pittig woordje spreken met mijzelf en mijn man hihi....
Wat super zeg dat jullie dit Nijntje hebben meehenomen en dat je zo goed geholpen bent door Doula. Ik geloof dat alles met een reden gebeurd en dat dit konijn op jullie pad moest komen. Straks ook superleuk voor jullie kindje als hij wat groter is! Maar kan me ook heel goed voorstellen dat het teveel wordt voor jullie. Het is iig al goed dat Nijn bij die hufters weg is
Wat bestaan er toch nog goede mensen op de wereld.. SUPER dat je het konijntje opgevangen hebt, en Doula echt superlief dat je een kooi te leen hebt gebracht!
Vragen aan eigenaar van discus zodiak voor noodkooi, ik woon ook in almere, oostvaardersbuurt btw lol, en wij mochten van hem toen vogelkooi lenen voor musje...
Wat lief van jullie allebei dat Nijn nu veilig en goed zit!! Snap wel dat je het druk vindt hoor.. maar ik weet niet of mijn weke dierenhart zo'n pechvogeltje nog zou kunnen herplaatsen hihi Dat je zo'n beestje kunt dumpen he!! Gruwelijk, dat soort mensen!
Hey meiden, Na een nacht slapen zijn we er nog steeds niet uit ons hart zegt we houden het leuk voor Uk en hij is zo lief!!!! Maar aan de andere kant... Die 3 katten en Uk er zo ook nog bij.....grrrr we gaan maar eens heel goed nadenken nog... Verdorie ik hecht me ook zo snel aan beesten... Mijn man en ik hebben wel afgesproken dat we het niet naar het asiel brengen en als we toch echt het te druk vinden we zelf een lieve eigenaar gaan vinden voor hem/haar... Devilschase ja daar dacht ik ook even aan... Ga vanmiddag wel naar Michel om te vragen hoe of wat... Wij wonen hier heel dichtbij jouw... Ik ben de zus van die klasgenoot van je van de DGH Maar goed op het moment maakt Nijn het erg goed vanmiddag ga ik er wel even mee langs de dierenarts puur omdat ik nu zwanger ben en we niet weten wat nijn heeft opgelopen van zijn avontuur buiten... Liefs Ukje
Goed plan om iig even een APK te halen voor "gevonden voorwerp" Ik ben ook zo aan mijn vorige konijn gekomen. Alleen was een vriendin van mijn zus aan het wandelen met haar hond die vervolgens de bosjes uitgejaagd wordt door een konijn. Die vriendin ging op de grond zitte en na 10min zat konijn al op schoot. Ik was opzoek naar een mannelijk vriendje voor mijn voedster. Dus ram laten castreren en vorige week is hij na 12 jaar bij mij gewoond te hebben (hij is dus bijna 14 geworden) ingeslapen omdat hij "op was" Weet dus waar je aan begint hihi beestje kan zo maar heel oud worden...