Dames, ik ben zo blij een positieve test. Jullie zien hem toch ook, mag officieel pas vrijdag testen, maar ik weet door middel van testen dat de pregnyl er zaterdag al helemaal uit was.
Bedankt allemaal, toch even het zh gebeld met de vraag of de pregnyl niet ineens kan stijgen , maar dat kan niet 29 oktober een echo bij de fa.
Ik had je al eens gevolgd in een ander topic.. En nu zag ik dat je een positieve zwangerschapstest had gepost!!! Van harte meid! Geniet ervan! En ik duim op een mooie plakbeeb!!
Allemaal ontzettend bedankt voor de felicitaties. VL was ook zo blij, was er wel even vanaf haha. Mamabri het stuitert nog wel, maar het besef komt al langzaam
@ricmar, ik had de 25 de fm en 's avonds de pregnyl spuit en de 27ste september de iui. Dag 7/8/9 getest om te zien of de pregnyl eruit was en ja zaterdags witte test Maandags kon ik me niet bedwingen had al het gevoel ik ben zwanger en ja ik had gelijk. Vanochtend de laatste 2v5k gedaan en het hcg is stijgende
Meid wat goed!! Nou nogmaals, gefeliciteerd! En wat bijzonder om zò vroeg al een (over)duidelijke test te hebben, wauw!