dan zou ik wel de digitale met indicatie doen.. die is gevoeliger.. met nu nog een heeel licht streepje lijkt me dat handiger...
Misschien een beetje positief gedacht hoor maar miss heb ik mijn ei wel een week later gehad.. Dus zou mn ongesteldheid ook later moeten komen... Dus dan zou het kunnen dat ik pas een heeeel licht streepje had.. (jaaaa ik weet het was ook buiten te tijd)... Dan zou ik miss wel deze week ergens ong moet worden... Dus miss vrijdag een test.. Hahahaha weet t ook allemaal niet.. Mn hoofd blijft niet echt stil, hahahaha!
hoi ik wil je niet uit de droom helpen maar een vriendin van mij had vorige maand ook geen bloeding dacht ook dat ze zwanger was had ook van zulke testjes die jij ook had is naar de gynocoloog geweest voor een echo wat bleek nou ze was nooit zwanger geweest maar ze had te weinig baarmoeder slijmvlies waar door ze niet ongestelt werdt dus mischien is dat bij jouw ook het geval
Is lastig te zeggen wanneer jij je ei hebt gehad. Met de pil krijg je normaliter helemaal geen eisprong namelijk. Oké, je hebt hem slordig geslikt, maar dan nog moet je mazzel hebben dat je daadwerkelijk een eisprong hebt en ook nog eens mazzel hebben dat er een zaadje in het voorvocht zit en ook nog eens mazzel dat dat zaadje je eitje net bevrucht. Ik acht de kans dus klein dat je zwanger bent. Maar jullie doen het nog steeds onveilig begrijp ik? Dus voor het zingen de kerk uit? Omdat je nu het opeens hebt dat je mogelijke ei toch misschien een week later was. Dan moet je toen ook sex hebben gehad. Ik ga er vooralsnog vanuit dat je pilcyclus/pilbloeding op de hobbel is door je slordige pilgebruik. Ik hoop dat je zwanger bent natuurlijk. Omdat jullie dat graag willen.
Nouuuu meiden!! Geen nieuwe test meer nodig hoor! Ben vanmorgen ongesteld geworden en niet zo zuinig ook!! Helaas....!!
Aaaaah, jammer voor je!Misschien wordt het toch eens tijd om een goed gesprek met je vriend aan te gaan, en alle bezwaren over boord te gooien, en lekker voor jullie kinderwens te gaan???Ik wens je veel succes met alle keuzes!liefs
Jaaa het is allemaal zon dubbel gevoel... En om heel eerlijk te zijn ben ik niet meer met de pil begonnen (en ik twijfel nog of ik dat wel weer ga doen). Mijn vriend is hier ook van op de hoogte hoor. Maar duidelijk: Wij gaan ervoor, is nog niet uitgesproken. Alle dubbele gevoelens uit de vorige forumonderwerpen spelen ook nog steeds... Zo moeilijk allemaal!
Als de wens zo groot is, van beiden, dan zou ik er gewoon eens goed met z'n 2en voor zitten, alles eens duidelijk bespreken en dan een besluit nemen. Mijn vriend en ik hebben het ook zo gedaan, wel allebei met de wens gelopen maar niet echt erover gesproken en er niets mee gedaan, totdat alles besproken was en toen heb ik zelfs de strip niet eens meer afgemaakt. Heel veel succes met welke keuze jullie ook maken! Groetjes
Meiden... Wil jullie even laten weten dat we er nu ECHT voor gaan.. We hebben het er zaterdag over gehad en de knoop doorgehakt.. Ik hoop dat mn cyclus een beetje stabiel wordt zodat we er een beetje inzicht in kunnen krijgen.. (is denk toch nog een beetje in de war door het verwijderen van spiraal) Wou jullie toch even op de hoogte houden..
Dank je wel meiden!! Wij hopen het ook... Grappige aan mannen is altijd dat ze denken dat je de volgende dag g elijk zwanger bent, als je geozen hebt ervoor te gaan.. Hahaha!