Hallo, Ik zal me even voorstellen. Ik ben Rachida en 27 jaar. Zoals vele hier proberen mijn man en ik een wonder op te wereld te brengen. Twee maanden geleden gestopt met de pil...... Dus hopelijk is het bijna zo ver om twee streepies te zien op de teststrip Ik geniet van de reacties van sommigen en anderen reacties leren me weer wat nieuws...al met al een leuke site! Groetjes Chida
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Veel succes met zwanger worden, hopelijk is het snel raak. Liefs wolly
Hallo Rachida! Ik ben ook 27 en wij zijn ook bezig om een kindje te krijgen! Veel succes en misschien tot gauw!
Hoi hoi, Ik ben hier ook nog niet zo heel lang en leer ook steeds weer dingen bij hahaha, welkom in ieder geval en heel veel succes! Groetjes Delilah
Dank jullie wel! Ik heb al een test gekocht.....ik moet zondag ongesteld worden (hopelijk niet) Maar ik kan niet wachten!
Hallo en welkom op het forum. Veel succes met zwanger worden en hopelijk heb je snel die positieve test. Liefs Hummel.